دو ساعت هوشمند جدید Amazfit وارد بازار می‌شود

شرکت Amazfit به تازگی دو مدل ساعت هوشمند با نام‌های GTR 2e و GTS 2e را معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Amazfit دو مدل ساعت با نام‌های GTS 2 و GTR 2 را در تاریخ ۲۲ سپتامبر وارد بازار کرد و اعلام کرده است که دو مدل جدیدتر که عمر باتری طولانی‌تری دارند و قیمت آن‌ها نیز ۲۰ درصد کمتر از مدل‌های پیشین است به زودی راهی بازار خواهد شد.

این دو مدل جدید ساعت هوشمند با ناهای GTR 2e و GTS 2e بر خلاف مدل‌های قبلی، از اتصال Wi-Fi بهره مند نبوده و کاربر باید برای دسترسی به اینترنت به گوشی هوشمند خود متصل شود. به احتمال بسیار زیاد دلیل کاهش ۲۰ درصدی قیمت آن‌ها نیز همین موضوع است.

ساعت هوشمند GTS 2e دارای باتری ۲۴۶ میلی آمپر ساعتی است، وزن آن ۲۵ گرم بوده و به فناوری NFC نیز مجهز است. زمانی که کاربر فقط به عنوان ساعت از این محصول استفاده کند، طول عمر باتری آن با هر بار شارژ کردن ۲۴ روز خواهد بود.

ساعت هوشمند GTR 2e در سه رنگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این ساعت مدل کلاسیک ندارد و تنها نسخه اسپرت آن عرضه می‌شود. انرژی مورد نیاز این گجت توسط یک باتری ۴۷۱ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و با هر بار شارژ کردن می‌توان ۴۵ روز از آن استفاده کرد؛ البته در صورتی که این محصول فقط به عنوان ساعت استفاده شود.

در ساعت هوشمند GTR 2e مانند GTR 2 از صفحه نمایش AMOLED استفاده شده است. هر دو مدل ساعت هوشمند با قیمت ۱۲۰ یا ۱۰۰ دلار وراد بازار چین خواهد شد. پیش فروش این محصولات از تاریخ ۲۴ دسامبر آغاز می‌شود.

کد خبر 461910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.