قرارگاه سازندگی خاتم به مرکز الگوآفرین برای نظام تبدیل شده است

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، از این قرارگاه به عنوان مرکز الگوآفرین، امیدافزا و عزت ‌بخش برای نظام یاد کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)؛ در متن بیانیه نمایندگان آمده است: در ۲۳ آذرماه سال ۱۳۶۸ که نهال نوپای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در دشت انقلاب کاشته شد، کمتر کسی گمان می‌کرد که این نهال، روزی به درختی تنومند تبدیل خواهد شد که نه‌تنها در برابر تندبادهای شرقی و غربی خواهد ایستاد بلکه جای‌جای میهن اسلامی نیز از ثمرات آن منتفع می‌شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تعهد و همت بالای نیروهای انقلابی در این نهاد مقدس باعث شد تا این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسیر پیشرفت را در زمینه اجرای ابرپروژه‌ها کشور طی کند و دست بیگانگان را از اجرای اینگونه پروژه‌های داخلی کوتاه سازد.

نمایندگان مجلس در این بیانیه تاکید کردند: امروز این قرارگاه با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در عرصه آبادانی و سازندگی ایران عزیز، توانسته با اجرای هزاران پروژه بزرگ و اثربخش در سراسر کشور، دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورد و به یک مرکز الگو آفرین، امید افزا و عزت‌بخش برای نظام تبدیل شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، در حالی ۳۱ سالگی خود را به نظاره نشسته که برگ‌برگ کتاب دستاوردهای این نهاد، سرشار از موفقیت‌ها و پیروزهای بزرگ است و این حاصل نشده است مگر با لطف و عنایت الهی و راهنمایی‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب که قرارگاه را «بازوی توانمند دولت‌ها در اجرای پروژه‌ها» دانستند.

نمایندگان مجلس در این بیانیه یادآور شده اند: خودکفایی در عرصه تولید بنزین، احداث سدهای بزرگ کشور، طراحی و ساخت آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی، احداث خطوط انتقال آب، نفت و گاز و خودکفایی در احداث پالایشگاه‌های گازی و همچنین پروژه‌های فراساحلی، تنها نمونه‌ای از استقلال کشور در احداث ابرپروژه‌هایی است که به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) رقم خورده است.

در پایان این بیانیه نمایندگان آورده اند: امید است تمام تلاشگران این مجموعه در پرتو عنایات الهی و دعای خیر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا الفداء و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) زیر پرچم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشند.

کد خبر 461681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.