توسعه شهری سبزوار با تکمیل بلوک ۵ امیریه

شهردار سبزوار گفت: طرح پیشگام شهری امیریه با تکمیل بلوک پنج نوید روزهای روشن توسعه را در سبزوار می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سید علی کوشکی اظهار کرد: برای تکمیل بلوک پنج امیریه ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از بانک شهر خریداری شد که با هزینه کرد در بحث تملک و ساخت و سازهای این بلوک در حال حاضر شاهد روندی خوبی در آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه با توافق صورت گرفته با بانک شهر ضمن تسویه حساب مبلغ پروژه بلوک پنج امیریه، این طرح پیشگام شهری طبق برنامه در حال تکمیل است، بیان کرد: طرح امیریه دارای پنج فاز است، فاز دوم این طرح بلوک پنج است که دارای هشت هزار متر مربع عرصه و ۳۰ هزار متر اعیان است.

شهردار سبزوار تاکید کرد: با تلاش تیمی مجموعه‌های مختلف شهرداری و همراهی و حمایت تک تک اعضای شورای اسلامی شهر تا هفت ماه نخست سال از بودجه ۳۸۲ میلیارد تومانی شهرداری سبزوار ۱۰۵ میلیارد تومان از آن تحقق یافته است.

کوشکی اضافه کرد: با افزایش حقوق، دستمزد و مزایا در کل کشور و کمبود نقدینگی حاکم بر شهرداری‌ها خوشبختانه با همدلی و همراهی تک تک اعضای شورای شهر، شهرداری سبزوار با مشکل خاصی مواجه نشد.

وی احداث چهار کیلومتر بزرگراه ابریشم، ده کیلومتر مسیر پیاده روی، رستوران‌ها اصلاح میادین، آسفالت و بازگشایی‌ها و تکمیل سه کیلومتر باقیمانده بزرگراه ابریشم تا پایان سال جاری، بهسازی و بازپیرایی پارک بانوان، اجرای برنامه فرهنگی، اجتماعی و جداسازی آب شرب از غیر شرب فضای سبز را از جمله اقداماتی برشمرد که در دو سال اخیر توسط شهرداری به سرانجام رسیده است.

کد خبر 461157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.