ساعت هوشمند Watch S Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصاویر منتشر شده از ساعت هوشمند ریلمی Watch S Pro نشان می‌دهد که این ساعت به بندهای مختلف مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیر عامل شرکت ریلمی تصاویری از ساعت هوشمند Watch S Pro در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد طراحی صفحه نمایش این محصول متفاوت است. انتظار می‌رود به زودی از این ساعت هوشمند رونمایی شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، نمایشگر ساعت هوشمند ریلمی Watch S Pro از نوع AMOLED و ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ * ۴۵۴ پیکسل است. از این ساعت می‌توان برای کنترل موسیقی و دوربین گوشی نیز استفاده کرد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۴۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

ساعت هوشمند ریلمی Watch S Pro به فناوری‌هایی مانند ارزیابی تعداد گام‌ها، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب مجهز بوده و قادر است به صورت خودکار نوع ورزش متناسب کاربر را تشخیص دهد. علاوه بر این محصول ذکر شده بر کیفیت و مدت زمان خواب افراد نیز نظارت دارد. این گجت به فناوری بلوتوث با مصرف کم انرژی، GPS، شتاب سنج، حسگر ژنو مغناطیسی، حسگر نوری ضربان قلب، سنسور سنجش نور محیط و حسگر لمسی خازنی مجهز است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، ساعت‌های هوشمند ریلمی Watch S Pro دارای صفحه نمایش دایره‌ای و چند دکمه فیزیکی است. بندهای این ساعت طرح‌های مختلف دارد و به نظر می‌رسد از مواد مختلف تولید شده است. همچنین این گجت ضد آب و گرد و غبار است.

کد خبر 461089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.