شهرهای مجاور تهران برای اتصال به پایتخت مشکل دارند

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران گفت: شهرستان‌های مجاور در مکان‌های اتصال با تهران دچار مشکل هستند که در این خصوص با تعامل و همکاری شورای استان چند پروژه تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد درخشان ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری که در محل ساختمان شورای استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: این شورای فرادست، متشکل از اعضای ۱۶ شهرستان استان تهران بوده و تعداد اعضای شورای اسلامی شهر و روستای این استان ۱۵۷۵ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات شده در شورای استان تهران افزود: در این مدت شورای استان تهران تفاهمنامه‌های متعددی از جمله با یونسکو، سازمان پدافند غیرعامل و انجمن نظام روانشناسی امضا کرده و نشست‌های متعدد با معاونت‌های وزارتخانه‌ها در این دوره برگزار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران با اشاره به پروژه‌های ترافیکی استان گفت: در مکان‌های اتصال شهرهای مجاور با تهران دچار مشکل هستیم که در این خصوص با تعامل و همکاری شورای استان چند پروژه تعریف شده که در حال حاضر سه راه کرمان خودرو ورودی شهریار وضعیت مناسب‌تری پیدا کرده است.

وی درباره پروژه سه راه شهریار توضیح داد: این پروژه خوب انجام شده و ۱۵ میلیارد طلب دارد و شورای شهر تهران هنوز سهمش را پرداخت نکرده است.

کد خبر 461012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.