مسئول شبکه شاد: معلم بلاتکلیف برای فعالیت در شاد نداریم

مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه آموزشی شاد گفت: معلم بلاتکلیف برای ورود و فعالیت در شبکه شاد نداریم.

به گزارش ایمنا، سید حسن الحسینی گفت: آموزش معلمان برای استفاده از تمام ظرفیت شاد برای کار آموزش آنها مهم است؛ چرا که پیش بینی می‌شود در آذر ماه حجم ترافیک به دو برابر وضع موجود برسد. بنابراین معلمان باید بتوانند با تمام ظرفیت‌های توسعه‌ای شاد و فضای مجازی آشنا شوند تا کار آنها با سهولت پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۱۳۵ هزار دانش آموز در شبکه شاد ثبت شده. اند که از این میان، تعداد دانش آموزان فعال که در زمانی حداقل پنج ساعت در هفته به آپلود، دانلود و شرکت در کلاس درس مشغولند، به عددی بالای ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

مسئول شبکه آموزشی شاد افزود: همچنین بیش از ۷۰۰ هزار معلم تاکنون در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و حدود یک و نیم میلیارد فایل و ۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون پیام در این بستر جا به جا شده است.

وی درباره برخی مشکلات این سامانه هنگام استفاده کاربران از جلمه کندی سرعت اینترنت اظهار داشت: سرعت این سامانه با توجه به حجم اینترنت مصرفی شبکه شاد به حدود ۳۳۰ گیگابایت در ثانیه رسیده است که رکورد خوبی برای بزرگترین اپلیکیشن داخلی محسوب می‌شود.

مسئول شبکه آموزشی شاد همچنین درباره مشکل برخی از معلمان در ورود به شبکه شاد در سال تحصیلی جدید به دلیل جابه جایی کلاس یا مدرسه گفت: تقریباً می‌توان ادعا کرد که معلم بلاتکلیف برای ورود و فعالیت در شبکه شاد نداریم. هر کس از سامانه یا گروه کلاسی خود خارج شده یا به هر دلیلی نمی‌تواند وارد شود، باید با شماره تماس ۴۳۰۸۱ تماس بگیرد.

الحسینی افزود: حدود ۳۰۰ نفر به عنوان پشتیبان پاسخگوی تمام کاربران شبکه شاد هستند و باید مشکلات فنی آنها را رفع کنند.

وی در گفت‌وگو با ایرنا اضافه کرد: همچنین کاربران شاد در صورت بروز مشکلات فنی می‌توانند با فناوری‌های اطلاعات منطقه و استان ارتباط برقرار کرده تا آنها در جهت رفع اشکالات شبکه شاد برآیند و مشکلات آنها را به صورت موردی حل کنند.

کد خبر 460742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.