نخستین کنفرانس "شهرهایی برای مردم" در رشت برگزار می‌شود

شهردار رشت با بیان اینکه نخستین کنفرانس "شهرهایی برای مردم" در هفته پژوهش در این کلانشهر برگزار می‌شود، گفت: محوریت این کنفرانس با موضوع کرونا است که با ارائه مقاله، طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد احمدی با اشاره به برنامه‌های شهرداری رشت به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری علم و پژوهش باید به عنوان یک باور عمومی و امری همگانی تبدیل شود، لذا شهرداری رشت همواره توجه‌ای ویژه‌ای به روش‌های نوین در عرصه پژوهش خواهد داشت‌.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته پژوهش در رشت به علت شیوه بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رئوس این برنامه‌ها توسط مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت ارائه شده است.

شهردار رشت با بیان اینکه نخستین کنفرانس "شهرهایی برای مردم" در هفته پژوهش برگزار می‌شود، عنوان کرد: محوریت این کنفرانس با موضوع کرونا با ارائه مقاله، طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه برگزار می‌شود.

احمدی گفت: برگزاری جشنواره‌های پروپوزال برتر، پژوهش برتر ویژه کارکنان شهرداری رشت، ایده‌های استارتاپ، شهروند خلاق، جشنواره مجازی، نشانه‌های تخصصی مجازی، پرسشنامه سنجش میزان مطلوبیت برندینگ شهر رشت با نگاه عضویت در شبکه شهرهای خلاق یونسکو از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است.

کد خبر 460733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.