بازداشت عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی/حمله پلنگ به مرد گیلانی

دستگیری باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر، حمله پلنگ به مرد گیلانی، گازگرفتگی هفت عضو یک خانواده، به دام افتادن باند سرقت سوخت از نیروگاه علی‌آباد کتول، دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در خرم آباد و بازداشت عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از دستگیری باند قاچاق مواد مخدر در پوشش خانواده و کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین خبر داد. ناصر عتباتی اظهار کرد: دو نفر خواهر و برادر با تهیه مواد مخدر از نوع هروئین قصد انتقال و پخش آن را در اردبیل داشتند.

وی افزود: با هوشیاری عوامل قضائی و انتظامی و قبل از هرگونه اقدام، دستگیر و مواد مخدر کشف و هر دو متهم با صدور قرار قانونی بازداشت شده و اقدامات قضائی به صورت ویژه و فوق‌العاده در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: فعالیت‌های همکاران قضائی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در برخوردهای جدی و قانونی با چنین سوداگران مرگ به شدت با متهمان بسیار جدی است و به شدت با فعالان در این حوزه برخورد می‌شود.

حمله پلنگ به مرد گیلانی

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست فومن از حمله یک قلاده پلنگ به مردی ۵۲ ساله در ارتفاعات ییلاقات ماسوله این شهرستان خبر داد.

رضا زمانی اظهار کرد: در پی گزارش واصله یکی از چوپانان در ارتفاعات ییلاقات " اشکلیک" ماسوله هنگام رسیدن به چشمه با یک قلاده پلنگ مواجه شده و مدعی است که مورد حمله پلنگ قرار گرفته است که موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه مصدوم بلافاصله به بیمارستان رشت منتقل شد، افزود: به اتفاق همکاران اداره محیط زیست از وی عیادت کرده که نامبرده از ناحیه صورت و ابرو، گونه و مچ دست چپ دچار آسیب و پارگی شدید شده است.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست فومن اضافه کرد: دامداران منطقه باید برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی از نزدیک شدن به زیستگاه‌های حیات وحش مانند پلنگ و خرس جدا خودداری کنند.

۷ عضو یک خانواده بویراحمدی قربانی گاز گرفتگی شدند

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۷ عضو یک خانواده با گاز مونوکسید کربن در شهرستان بویراحمد خبر داد.

محسن جلیل اظهار کرد: هفت عضو یک خانواده در روستای " تلخدان" از توابع شهرستان بویراحمد به علت استفاده از بخاری گازی دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

وی از اعزام یک تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: مسمومین این حادثه پنج خانم و دو آقا بوده که به علت ممانعت از انتقال به بیمارستان در منزل اکسیژن درمانی و مداوا شدند.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم و هم استانی‌ها هنگام استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی رعایت کنند، اضافه کرد: از جمله علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع است که در صورت ادامه و تماس بیشتر با گاز مونوکسید کربن علائم شامل استفراع، سوزش چشم، گلو و بینی، اختلال حواس، تشنج و کما بوده که در نهایت در موارد شدید به مرگ منتهی می‌شود.

به دام افتادن باند سرقت سوخت از نیروگاه علی‌آباد کتول

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اعضای باند سرقت که از نیروگاه برق علی‌آباد کتول اقدام به سرقت سوخت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. اعضای این باند که مجموعه‌ای که از کارکنان نیروگاه برق علی‌آباد کتول و رانندگان تریلی‌های نفتکش بودند، گازوئیل‌های ارسالی به این نیروگاه که برای تولید برق استفاده می‌شد، از نیروگاه خارج می‌کردند و می‌فروختند.

هادی هاشمیان گفت: متهمان پیش از رساندن سوخت به نیروگاه در بین راه گازوئیل تانکرها را خالی می‌کردند و سپس یا با همان تانکرهای خالی و یا با تانکرهای پر از آب راهی نیروگاه علی‌آباد کتول می‌شدند و با هماهنگی قبلی، اقدام به تخلیه می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان توضیح داد: با گزارش حراست نیروگاه برق بررسی موضوع در دستور کار دادستانی علی‌آباد کتول قرار گرفت و پس از تحقیقات ۱۱ نفر از کارکنان نیروگاه، رانندگان متخلف و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها در این پرونده همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تاکنون تحقیقات از سرقت بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل با ۴۰ تانکر حکایت دارد که احتمال افزایش این اعداد و ارقام وجود دارد.

هاشمیان با بیان اینکه به متهمان این پرونده اتهام سرقت تانکر سوخت و تحصیل مال از طریق نامشروع تفهیم شده، افزود: پنج نفر آن‌ها با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شدند و بقیه با قرارهای کفالت و وثیقه فعلاً آزادند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: نیروگاه برق علی‌آباد کتول از سال ۱۳۹۷ با تغییر سوخت با گازوئیل برق تولید و وارد مدار می‌کند.

دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در خرم آباد فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در استان خبر داد و افزود: اموال مسروقه ۲۰ فقره سرقت در خرم آباد کشف شده است. محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان خرم آباد بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، مأموران کلانتری ۱۸ " گلدشت" خرم آباد با هماهنگی مقام قضائی سارق شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. از سارق تعدادی تجهیزات برق و مخابراتی کشف که در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شدند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: سارق با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد، نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می‌کند.

بازداشت عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی

عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی که این زن را وسط خیابان کتک زده و لوازمش را به سرقت برده بودند دستگیر شدند و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت، خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن این زن کرمانشاهی در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان‌های یاد شده عازم شهرهای محل اختفا زورگیران شده و در عملیات‌هایی حساب شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

کد خبر 460485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.