باند بزرگ سقط جنین متلاشی شد

قتل مرد جوان توسط همسرش، متلاشی شدن باند بزرگ سقط جنین، دستگیری سارقان مامورنما در کرج، به دام افتادن ۲۹ باند سارق و مالخر در البرز و گازگرفتگی دو نفر در گلاب‌دره تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی زرندیه گفت: راز قتل مرد جوانی که در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس از همسر مقتول برملا شد.

روح الدین یوسف‌وند گفت: گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی بازجویی‌های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

وی تصریح کرد: با دستگیری همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی‌های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است. دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

باند بزرگ سقط جنین در بابل متلاشی شد

باند بزرگ سقط جنین با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از بیمارستان‌های دولتی بابل شناسایی و متلاشی شد.

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان و شهرستان بابل و دستور دادستان این شهرستان در یک اقدام اطلاعاتی و رصد چند ماهه، باند بزرگ سقط جنین در شهرستان بابل شناسایی و بازداشت شدند. در این اقدام چند پرسنل و پزشک یکی از بیمارستان‌های بابل که در این اقدام غیر قانونی دخیل بودند دستگیر و مقادیر زیادی دارو و آمپول‌های سقط جنین کشف و ضبط شد.

دستگیری سارقان مامورنما در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند سارقان مأمورنما که تحت تعقیب در استان‌های تهران و قزوین بودند با تلاش مأموران پلیس آگاهی البرز دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور از سوی سرنشینان خودروهای مختلف از جمله زانتیا، سمند و پژو ۴۰۵ در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال‌باختگان، خود را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و به بهانه خرید و فروش مواد پس از بازرسی بدنی، کارت شناسایی و عابر بانک و رمز افراد را گرفته و بلافاصله متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: سارقان بلافاصله موجودی کارت‌های بانکی مال‌باختگان را خالی کرده و مبالغ را صرف خرید کالا و طلا می‌کردند.

محمدیان گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات شبانه‌روزی در نهایت هشت نفر از اعضای باند سارقان مأمورنما را که دارای سابقه سرقت در استان‌های مختلف بوده و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان‌های تهران و قزوین بودند را در چند عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی کارت بانکی و مقادیری طلا کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که با استفاده از خودروهای سواری مختلف جلوی خودروهای عبوری را گرفته و در پوشش مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر به بهانه فروش مواد مخدر، کارت بانکی و مدارک شناسایی مال‌باختگان را دریافت و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت در استان‌های البرز، قزوین و تهران اعتراف کردند که ۳۰ فقره از این سرقت‌ها در پوشش مأمور بوده است. ارزش اموال مسروقه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است و تاکنون ۱۵ نفر از مال‌باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر آن‌ها ادامه دارد.

به دام افتادن ۲۹ باند سارق و مالخر در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با جرایم خاص از سوی دادگستری استان طی ۷۲ ساعت، ۱۰۸ سارق و مال‌خر در قالب ۲۹ باند دستگیر شدند.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد: پلیس آگاهی استان البرز توانست ظرف ۷۲ ساعت گذشته ۱۰۸ نفر سارق و مال خر در قالب ۲۹ باند مختلف سرقت منزل، سرقت قطعات داخل خودرو، زورگیری، سرقت گوشی و … را دستگیر کند.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان و ریاست کل دادگستری استان البرز اقدامات بسیار خوبی در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این سارقان در چارچوب مقررات سریعاً احکامشان اجرا می‌شود تا به مجازات برسند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموالی که از سارقان کشف شده بیش از ۱۶ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: سارقان بیش از ده‌ها فقره سرقت داشتند.

گازگرفتگی دو نفر در گلاب‌دره تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در منطقه گلاب‌دره و فوت دو نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

جلال ملکی گفت: از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد گاز گرفتگی در محله گلاب دره باغ شاطر به نیروهای آتش‌نشانی اعلام و سریعاً یک ایستگاه طی سه دقیقه به محل حادثه اعزام شده است.

وی با اشاره به گاز گرفتگی دو زن در منزل مسکونی، تصریح کرد: این ساختمان سه طبقه بوده که یکی از همسایگان طبقه بالایی متوجه حادثه گازگرفتگی در این ساختمان شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دو نفر از ساکنین طبقه همکف این ساختمان به دلیل استفاده طولانی مدت از آبگرمکن، استفاده همزمان از شومینه همچنین نامناسب بودن دودکش‌ها دچار حادثه گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند، به دلیل استفاده همزمان دو وسیله گرمایشی و بسته بودن پنجره‌ها گازگرفتگی رخ داده است.

وی تاکید کرد: افراد باید دقت داشته باشند که دودکش وسایل گرمایشی باید ورق سفید گالوانیزه باشد و هر وسیله گرمایشی نیاز به یک دودکش مجزا دارد.

کد خبر 459854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.