تکمیل طرح‌های عمرانی مهریز نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

شهردار مهریز گفت: برای تکمیل ۱۰ طرح اصلی عمران شهری به ۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که این امر همکاری مسئولان استان یزد، افراد خیر و سرمایه گذاران محلی را می‌طلبد.

به گزارش ایمنا، حمزه زارع زاده اظهار کرد: تعدادی میدان، بلوار، خیابان و ساماندهی ورودی شهر از جمله طرح‌های نیمه‌تمام شهری است.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح‌ها بر حسب ضرورت و برای رفاه حال شهروندان ۳۲ طرح ترافیکی در حوزه شهری برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است که برای تحقق آنها به بودجه نیاز است که بعد از برآوردها هزینه اعلام می‌شود و در این ارتباط به همکاری مسئولان نیاز است.

شهردار مهریز اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و ترافیکی جزو اولویت‌ها و محور اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر است که به خاطر کافی نبودن بودجه همچنان بلاتکلیف مانده و باید مسئولان استان بیشتر شهرداری را حمایت کنند.

زارع‌زاده از دیگر اولویت‌های شهرداری مهریز را رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری دانست و یادآور شد: در این خصوص امسال کارهایی در سطح محلات شهر انجام شده است، اما باید جدی‌تر با همکاری مردم اقدام شود.

وی گفت: برخورد با افرادی که نسبت به تغییر کاربری باغ‌ها و زمین‌های مزروعی در محدوده شهری برای ساخت و ساز منزل اقدام می‌کنند در اولویت قرار دارد، باید برای حفظ باغ شهر مهریز مردم بیش از گذشته همکاری و مقررات را دقیق رعایت کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 459750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.