گوشی نوکیا  TA-1335چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشخصات گوشی نوکیا TA-1335 به تازگی فاش شده است، اما تاریخ رونمایی آن هنوز مشخص نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی معرفی شده در TEENA با شماره مدل TA-1335 بسیار شبیه گوشی نوکیا C3 است، اما نوکیا TA-1335 دارای یک فلش LED جلویی اضافی است. ابعاد این گوشی ۲۲*۴۴.۵*۸۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۲۲ گرم است. این محصول در دو رنگ Navy Blue و Champagne در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

لیست TEENA هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست و نمایشگر آن ارائه نکرده است اما به این موضوع اشاره کرده است که این محصول به احتمال بسیار زیاد دارای پردازنده چهار هسته‌ای خواهد بود. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. علاوه بر این، گوشی نوکیا TA-1335 به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز بوده، حافظه رم آن دو گیگابایت و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است.

دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی ذکر شده هشت مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسلات کارت حافظه جانبی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. البته در لیست TEENA اعلام شده است که گوشی نوکیا TA-1335 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود، اما در تصویر چنین سنسوری مشاهده نمی‌شود. نام رسمی این گوشی و تاریخ رونمایی آن هنوز مشخص نیست.

کد خبر 459684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.