امیرمحمد زند، مجری صدای ایرانی شد

امیرمحمد زند اجرای مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» را به عهده گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، مسابقه زنده «صدای ایرانی» با جوایز نقدی بالا برای شرکت کنندگان تولید و پخش می‌شود و امیرمحمد زند بازیگر به تازگی اجرای این مسابقه را به عهده گرفته است.

مراحل مقدماتی پخش زنده برنامه از اینترنت در حال انجام است و بزودی با لحاظ شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود. این مسابقه به صورت زنده و با پخش ویدئوهای شرکت کنندگان منتخبی که تصاویر آوازخوانی خود را طی هفته‌های گذشته ارسال کرده بودند، آغاز می‌شود. این مسابقه ویژه آقایان و بدون در نظر گرفتن سن خاصی تولید می‌شود. مسابقه بدون حضور فیزیکی و تنها با پخش ویدئوها و در نهایت رأی دهی بینندگان به صورت زنده پخش می‌شود.

تصمیم گیرندگان و داوران اصلی این مسابقه مخاطبان خواهند بود و در پایان برگزاری فصل نخست و قسمت فینال، جایزه نفر برگزیده اول با آرای مردم سیصد میلیون تومان، نفر دوم دویست میلیون تومان و نفر سوم صد میلیون تومان اهدا خواهد شد. هر شب طی قرعه کشی به بینندگان آنلاین برنامه هم پنج جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد. مدت زمان پخش مسابقه هر شب ساعت ۲۰ در تایم ۹۰ دقیقه‌ای خواهد بود که اطلاعات آن در سایت شبکه و نشانی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

کد خبر 459558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.