‌آمار کرونا زنجان ۱۳ آذر؛ ۸ فوتی و ۳۷ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان در پنجشنبه سیزدهم آذرماه را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلاء کرونا در استان زنجان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز – پنجشنبه سیزدهم آذرماه، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۳۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری شدند.

وی اضافه کرد: با احتساب این آمار تعداد کل موارد بستری در استان زنجان از زمان شیوع کرونا در این استان به ۱۷ هزار ۹۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر در استان زنجان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به ۹۵۰ نفر رسید.

قزلباش تصریح کرد: تاکنون چهار هزار ۹۱۳ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی ۵۱۸ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش ایمنا، در آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان زنجان هم اکنون در وضعیت نارنجی بیماری قرار دارد.

کد خبر 459299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.