کشف روغن و مرغ احتکار شده در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف بیش از سه هزار بطری انواع روغن خوراکی و ۶۸ کیلو مُرغ منجمد احتکار شده در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف بهرام پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار اقلام مورد نیاز مردم در انبار یکی از فروشگاه‌ها مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۳ هزار و ۳۲۷ بطری انواع روغن مایع خوراکی و ۶۸ کیلو مُرغ منجمد که از مدت‌ها قبل در این مکان نگهداری شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل اصلی احتکار کالاهای مذکور قصد داشتند تا برای کسب سود و منفعت شخصی خود پس از افزایش قیمت، این کالاها را به فروش برسانند، تصریح کرد: با محرز شدن احتکار اقلام مکشوفه کلیه اجناس صورت جلسه و پرونده آن برای رسیدگی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پلیس با کسانی که با احتکار کالاها و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم باعث بروز مشکلاتی در زندگی آنها می‌شوند برخورد قاطعانه می‌کند اظهار کرد: از شهروندان هم می‌خواهیم که در صورت اطلاع از این گونه اقدامات مجرمانه موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 459297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.