زمانی که ذوب آهن از فاز دفاعی بیرون آمد، توانست موقعیت ایجاد کند

یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن در دفاع عملکرد خوبی داشت، اما برای حمله برنامه خاصی نداشت و زمانی که صاحب توپ بود صرفاً توپ را نگه می‌داشتند. با تک مهاجم بازی کردند که به دلیل فاصله زیاد مهاجم و هافبک‌ها نمی‌توانستند در حمله پر تعداد ظاهر شوند.

محمد آقا حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی ذوب آهن و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: طبیعی بود که ذوب آهن بخواهد در زمین حریف دفاعی بازی کند، از دقیقه اول ذوبی ها حفظ توپ و حمایت خوبی از یکدیگر انجام دادند در برنامه رحمان رضایی بازی دفاعی بود که این کار را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: ذوب آهن در دفاع عملکرد خوبی داشت، اما برای حمله برنامه خاصی نداشت و زمانی که صاحب توپ بود صرفاً توپ را نگه می‌داشتند. با تک مهاجم بازی کردند که به دلیل فاصله زیاد مهاجم و هافبک‌ها نمی‌توانستند در حمله پر تعداد ظاهر شوند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دفاع راست ذوب آهن عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: دفاع راست ذوب آهن به راحتی اجازه می‌داد بازیکنان تیم حریف در آن منطقه حرکت کنند و پاس رو به جلو بدهند که در چند صحنه دروازه ذوب آهن تهدید شد و در نیمه دوم صنعت نفت از همین ضعف استفاده کرد و پنالتی گرفت.

آقا حسنی اضافه کرد: در نیمه دوم دستور کار رحمان رضایی بازهم نخوردن گل بود که دفاع خوبی انجام دادند و شاهد یک فوتبال معمولی بدون ریسک بودیم، اگر پنالتی گرفته نمی‌شد ذوب آهن به راحتی یک امتیاز می‌گرفت.

وی در خصوص ۱۰ دقیقه آخر بازی، خاطر نشان کرد: بعد از اینکه ذوب آهن از فاز دفاعی بیرون آمد به راحتی موقعیت ایجاد کرد که نشان می‌دهد این تیم توانایی هجومی خوبی دارد و صنعت نفت هم تیمی نبود که ضربه نخورد.

کد خبر 459227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.