سامانه درجه بندی شهرداری‌ها راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: به منظور بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و ارائه خدمات مطلوب به شهردارهای کشور با همکاری دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان، «سامانه درجه بندی شهرداری‌ها» طراحی و بارگذاری شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رضا مهدی زاده با بیان این خبر، اظهارکرد: با راه‌اندازی این سامانه، شهرداری‌های سراسر کشور می‌توانند از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در آن، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه شوند.

وی گفت: از این پس صرفاً به مکاتباتی در موضوع درجه بندی شهرداری‌ها ترتیب اثر داده خواهد شد که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق سامانه مذکور اقدام شده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: امکان ثبت اطلاعات توسط شهرداری‌ها، بررسی مدارک توسط استانداری، تأیید یا تأیید نکردن، امکان ویرایش، ارائه کد رهگیری برای پیگیری تقاضا و امکان اخذ گزارش‌های مدیریتی از مهمترین قابلیت‌های این سامانه است.

مهدی زاده تصریح کرد: شفافیت در فرایندهای بررسی و اعلام نتیجه، اطلاع شهرداری و استانداری از وضعیت امتیازات حاصله و تعیین درجه شهرداری، کاهش قابل توجه مراجعه حضوری شهرداران و نمایندگان شهرداری برای پیگیری امور با توجه به شیوع بیماری کرونا، حفظ سلامت اداری کارکنان با توجه به مراجعه نکردن شهرداران و ایجاد رضایتمندی در شهرداری‌ها و بهبود خدمت‌رسانی دولت به شهرداری‌ها از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای راه اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها است.

وی افزود: سامانه درجه بندی شهرداری‌ها در صفحه نخست تارنمای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی https://imo.org.ir در دسترس خواهد بود.

کد خبر 459091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.