بختیار: مجلس نتوانسته از جایگاه اصلی خود استفاده مناسبی کند

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم نتوانسته از جایگاه اصلی خود استفاده مناسبی کند و راه حل کارشناسانه‌ای برای حل مشکلات مختلف از قبیل شیوع بیماری کرونا، تحریم‌های ظالمانه، افزایش قیمت ارز و مشکلات معیشتی مردم ارائه نکرده است.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جایگاه فعلی مجلس در کشور اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در صورتی در رأس امور خواهد بود که نمایندگان جایگاه آن را بشناسند؛ زیرا جایگاه مجلس رفیع است و مسیر پیشرفت و توسعه کشور از این نهاد می‌گذرد.

وی افزود: مجلس در کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یکی از ارکان تأثیرگذار کشور تلقی می‌شود و قانون اساسی نیز جایگاه مجلس را در رأس امور قرار داده است. نمایندگان باید در کمیسیون‌های تخصصی مسائل و مشکلات کشور را با حضور مسئولان کشور به صورت ویژه پیگیری کنند و متناسب با شرایط کشور اختیاراتی را به دولت بدهند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی نمایندگان مجلس یازدهم با اظهارات نسنجیده باعث ایجاد بدبینی نسبت ارکان مختلف کشور شدند در صورتی که مجلس باید در شرایط تحریم در تعامل با دولت در صدد حل مشکلات برآید.

بختیار تاکید کرد: از مجلس انقلابی دوره یازدهم انتظار نمی‌رفت به جای ارائه راه حل برای مشکلات کشور به نحوی رفتار کند که ظرف چندین ماه گذشته قیمت دلار اساسی افزایش یابد. نمایندگان باید بدانند که مشکلات کشور با نطق‌های تند علیه دولت حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم نتوانسته از جایگاه اصلی خود استفاده مناسبی کند و راه حل کارشناسانه‌ای برای حل مشکلات مختلف از قبیل شیوع بیماری کرونا، تحریم‌های ظالمانه، افزایش قیمت ارز و مشکلات معیشتی مردم ارائه نکرده است.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: مجلس جای تاخت و تاز به دولت نیست و روش فعلی نمایندگان مبنی بر مقابله با دولت رویکرد نادرستی است‌

کد خبر 457927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.