پیشرفت ۷۹ درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی از پیشرفت ۷۹ درصدی اجرای این پروژه خبر داد و گفت: در پل شماره یک این پروژه از ۴۹۳ متر طول، تنها ۶۰ متر باقی مانده که تا پایان آذرماه امسال تکمیل می‌شود.

بابک حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تابلوی روزشمار بهره‌برداری از پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی نصب شده است و تلاش شهرداری، افتتاح پروژه در موعد مقرر است.

وی با بیان اینکه از طول ۲۰۰ متر پل شماره دو، ۱۲۰ متر آن بتن‌ریزی شده است، افزود: در پل شماره سه از مجموع ۱۷۷ متر طول، ۱۰۰ متر آن ایجاد شده است.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: در پل شماره یک از ۴۹۳ متر طول پل تنها ۶۰ متر باقی مانده است که تا پایان آذرماه امسال تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این پروژه ۴۰ هزار مترمکعب مصالح داربست‌بندی موجود است و به طور همزمان چهار پل در حال اجرا است.

حقیقی با بیان اینکه پل شماره پنج به صورت کامل اجرا شده است و عملیات خاک‌برداری آن در حال انجام است، گفت: ۷۰ متر زیر پل به صورت تونل خاک‌برداری شده و در حال ایجاد دیواره‌های زیرگذر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه از یک هزار و ۱۰۰ متر طول پل‌سازی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، ۷۶۴ متر آن انجام شده و ۷۰ درصد عملیات پل‌سازی اجرا شده است، اظهار کرد:  ۶۲ درصد از مجموع ۶۵ درصد عملیات راه‌سازی پروژه شهید سلیمانی و ۹۷ درصد از مجموع ۹۷.۵ درصد دیوار و کوله‌ها انجام شده است.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی از اجرای ۸۴ درصد عملیات پل‌سازی این پروژه از مجموع ۸۵ درصد خبر داد و گفت: در ۱۶ هفته باقی‌مانده تا اتمام پروژه، شاهد پیشرفت ۷۹ درصدی آن هستیم.

کد خبر 457570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.