جزئیات تازه از خاکسپاری چنگیز جلیلوند

جزئیات مراسم تشییع پیکر چنگیز جلیلوند دوبلور پیشکسوت ایران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چنگیز جلیلوند پیشکسوت، صدا و دوبله ایران روز گذشته (دوم آذرماه) و در سن ۸۰ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. این دوبلور پیشکسوت، کارنامه بسیار پرباری داشت و در زندگی هنری خود به جای بازیگران بزرگی صحبت کرد. او در سال ۱۳۵۷ و در بررسی‌های یک مجله آمریکایی به عنوان پرکارترین و بهترین دوبلور جهان شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

در فاصله یک روز پس از درگذشت این هنرمند، جزئیات تازه‌ای از خاکسپاری وی اعلام شده است. پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد ولی زمان خاکسپاری وی مشخص نشده است زیرا منتظرند فرزند جلیلوند که در خارج از کشور زندگی می‌کند بازگردد.

بهشت زهرا نیز در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های خاص خود را برای خاکسپاری دارد و بعید به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به جلیلوند بتوانند در مراسم او حاضر شوند. طبق اعلام بهشت زهرا مراسم خاکسپاری و بدرقه باید با حداقل افراد برگزار شود.

کد خبر 457063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 0
    بزرگ مرد والامقام دنیای هنر٬چگونه رفتنتان را باور کنم؟؟؟؟ وای....ای وای که فقدانتان غم است دردلمان صدایتان قطعا جاودان خواهد ماند.
  • تبسم IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    درگذشتشون بر تمام ملت ایران تسلیت باد ، واقعا جامعه هنری دوبله یکی از قطب های ارزشمندش رو از دست داد ، روحت قرین رحمت الهی آقای جلیلوند ، ممنونم از خاطرات شیرینی که با صدای زیباتون برای ما درست کردید .
  • هستی IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    صمیمانه به همه دوستداران هنر تسلیت میگم ، یادت گرامی صدای ماندگار ایران زمین ، همیشه در قلب ما جاودانی ، سفرت پر نور باد