محکومیت ۳۰ میلیاردی برای شرکت متخلف در یزد

محکومیت ۳۰ میلیاردی برای شرکت متخلف در یزد، تعزیر یک واحد صنفی به دلیل قاچاق سیگار در هرمزگان، وصول جریمه ۱.۶ میلیاردی از قاچاقچی سوخت در مازندران، قاچاق دام و جزای نقدی دو میلیاردی در کردستان از آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، از جریمه ۳۰ میلیارد ریالی برای یک شرکت به اتهام خرید ۳۰ هزار لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی خبر داد.

وی افزود: با گزارش به دست آمده توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرونده تخلف یک شرکت پتروشیمی در شهرستان مهریز به اتهام خرید ۳۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی از نوع نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت در تعزیرات تشکیل شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، تصریح کرد: پس از رسیدگی پرونده در شعبه شهرستان مهریز، تخلف محرز اعلام و متهم به ضبط کالا و پرداخت سه میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

تعزیر یک واحد صنفی به دلیل قاچاق سیگار در هرمزگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از جریمه ۲ میلیارد ریالی برای متهم پرونده قاچاق سیگار خبر داد.

حسین ایزدی گفت: بر اساس گزارش پاسگاه مرکزی نیروی انتظامی بندرعباس در مورد کشف محموله سیگار در بازرسی از یک واحد صنفی، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: شعبه سوم تعزیرات حکومتی پس از بررسی و احراز تخلف، متهم را به ضبط سیگارهای مکشوفه و پرداخت ۲ میلیارد و۳۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وصول جریمه ۱.۶ میلیاردی از قاچاقچی سوخت در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از اجرای حکم یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی نفت گاز خبر داد.

یدالله ملکی از وصول جریمه پرونده قاچاق گازوئیل خبر داد و گفت: با کشف محموله قاچاق نفت گاز از یک کامیون در شهرستان سوادکوه، گزارش به تعزیرات ارسال و راننده این کامیون دستگیر شد.

وی تصریح کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از بررسی و احراز تخلف، متهم پرونده را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

قاچاق دام و جزای نقدی دو میلیاردی در کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: متهمین پرونده قاچاق دام ۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

سیدنجیم حسینی گفت: مأمورین پاسگاه انتظامی شهرستان " وینسار" در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودروی کامیون تعداد ۱۳۰ رأس دام زنده بدون هرگونه مدارک حمل را کشف کردند که متهمین در اظهارات اولیه اعلام کردند که از قاچاق بودن دام‌ها و لزوم اخذ مجوز دامپزشکی اطلاعی نداشته و در مقابل اخذ کرایه نسبت به حمل گوسفندان اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان قروه، رئیس این اداره با عنایت به اقرار متهمین، تخلف را محرز اعلام و علاوه بر ضبط دام‌های زنده، حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی برای متهمین صادر کرد.

کد خبر 456899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.