دستگیری عاملان قتل مرد گلستانی

گازگرفتگی دو مرد در کرج، حمله پسر جوان با لودر به دانشگاه علوم پزشکی گلستان، نجات دو کوهنورد آسیب‌دیده در تهران، دستگیری عاملان قتل مرد گلستانی، بازداشت قاتل مسلح در بم و تصادف خونین در بلوار تندگویان تهران با ۱۷ زخمی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از گاز گرفتگی دو نفر در شهر کرج خبر داد.

سیدمجید فیض جعفری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت دو مرد میانسال در اثر گازگرفتگی در منطقه اطراف میدان شهدا شهر کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: با حضور مأموران و بررسی موضوع مشخص شد، دو مرد حدوداً ۳۵ ساله به دلیل گازگرفتگی و استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، شهروندان عزیز از صحت و درستی وسایل گازسوز مطمئن شوند تا شاهد وقوع حوادث تلخ این چنین نباشیم.

پسر جوان با لودر به دانشگاه علوم پزشکی گلستان حمله کرد

دادستان مرکز استان گلستان از صدور کیفرخواست برای پرونده لودر سوار جنجالی گرگان در دادسرای این شهر خبر داد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی، اظهار کرد: شهریور امسال جوان ۱۹ ساله سوار بر لودر، پس از صدمه زدن به چند خودرو، وارد محوطه دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد و به خودروهای پارک شده در محوطه و بخش‌هایی از ساختمان اداری دانشگاه خسارت زد.

وی افزود: آن حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما چندین خودرو آسیب دید و پنج نفر هم مصدوم شدند، این متهم در جلسات بازپرسی اختلاف با پدرش و انتقام از وی را علت این اقدام اعلام کرد، پرونده این جوان پر دردسر در دادسرای مرکز استان رسیدگی و پس از تکمیل تحقیقات کیفرخواست آن صادر شد.

دادستان مرکز گلستان ادامه داد: با صدور کیفرخواست پرونده برای صدور رأی به دادگاه کیفری دو گرگان فرستاده شد.

نجات ۲ کوهنورد آسیب‌دیده در تهران

آتش‌نشانان تهرانی دو کوهنورد گرفتار و مصدوم شده در ارتفاعات "وردیج" را پس از عملیاتی طاقت‌فرسا نجات دادند. بعد از تماس و در خواست کمک دو کوهنورد از نیروهای آتش‌نشانی تهران بلافاصله ایستگاه ۸۰ و گروه امداد و نجات هشت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، راهی ارتفاعات وردیج در غرب تهران شدند.

سید مهدی حسینی که فرماندهی این گروه را بر عهده داشت درباره جزئیات حادثه، اظهار کرد: شرایط این عملیات بسیار ویژه بود، چرا که سرمای بسیار شدید هوا کار را برای اقدام سریع سخت کرده بود، اما آتش‌نشانان با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از یک ساعت پیاده‌روی در مسیری سخت و صعب‌العبور خود را به دو کوهنورد که از ناحیه پا و سر دچار شکستی شده بودند، رساندند.

وی با اشاره به اینکه ناهمواری‌های مسیر برگشت، انتقال نفرات مصدوم را بسیار سخت کرده بود، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی دو کوهنورد جوان را به منطقه امن منتقل کردند و پس از تحویل به عوامل اورژانس به مأموریت خود پایان دادند.

دستگیری عاملان قتل مرد گلستانی

فرمانده انتظامی شهرستان " مانه و سملقان" از دستگیری سه قاتل فراری که در یکی از شهرستان‌های استان گلستان اقدام به قتل یک شهروند کرده بودند، خبر داد.

مهدی مهران فر با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سه نفر قاتل فراری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیتی که داشت، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پلیس شهرستان مانه و سملقان به محض دریافت این خبر اقدام به کنترل محورهای ورودی و خروجی شهرستان کردند، افزود: در حین کنترل خودروهای عبوری در محور "جنگل گلستان به چمن بید" مأموران به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران موفق شدند هر سه قاتل متواری را که به وسیله این خودرو در حال تردد بودند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از متهمان که در حین درگیری با مقتول از ناحیه پا، مجروح و مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، برای مداوا به بیمارستان شهرستان بجنورد منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در ادامه به نحوه و چگونگی درگیری منجر به قتل توسط این افراد اشاره کرد و گفت: متهمان در یکی از روستاهای شهر " دلند" استان گلستان با استفاده از سلاح گرم با عده‌ای درگیر و در نهایت یکی از شهروندان را با ضرب گلوله به قتل رسانده و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهمان بلافاصله از محل درگیری به مقصد استان‌های جنوبی متواری می‌شوند، گفت: با سرعت عمل پلیس مانه و سملقان این افراد در محور"جنگل گلستان به چمن بید" دستگیر و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مهران فر با بیان اینکه نیروی انتظامی با قدرت در مقابل قانون‌شکنان و مجرمان ایستاده است، افزود: از شهروندان انتظار می‌رود در زمان بروز هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت قاتل مسلح در بم

فرمانده انتظامی بم درباره این حادثه، اظهار کرد: بر اثر اختلافات خانوادگی فردی در شهر بم با شلیک گلوله به قتل رسید که بلافاصله کار شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حدود یک هفته تلاش و با اقدامات و ردزنی‌های اطلاعاتی، سرنخی از محل اختفای قاتل در شهرستان رودبار جنوب به دست آمد و پس از دریافت نیابت قضائی، سرانجام قاتل و همدستش در مخفیگاه شأن به چنگ افسران پلیس آگاهی بم افتادند و یک قبضه سلاح شکاری ممنوعه از مخفیگاه مجرم فراری کشف شد، انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بوده است.

تصادف خونین در بلوار تندگویان تهران با ۱۷ زخمی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف زنجیره‌ای بین سه دستگاه اتوبوس بین شهری و یک دستگاه نیسان وانت و مصدوم شدن ۱۷ نفر خبر داد.

جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق به سامانه ۱۲۵ سازمان شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش‌نشانان سریعاً از سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند و در محل مشاهده می‌کنند که سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و همچنین یک دستگاه نیسان باهم برخورد کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف بخشی از مسیر حرکت خودروها مسدود شده بود، اما با کمک عوامل پلیس راهور بخشی از راه برای تردد خودروها باز شد، داخل دوتا از اتوبوس‌ها تعدادی مسافر بودند، اما در اتوبوس سوم مسافران بیشتری حضور داشتند که پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی تعدادی از سرنشین‌ها که وضعیت بهتری داشتند از اتوبوس‌ها خارج شده بودند.

وی تصریح کرد: راننده و شاگرد راننده اتوبوسی که مسافران بیشتری داشت پشت قسمت داشبورد و فرمان محبوس شده بودند که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات اتوبوس را برش داده و این دو فرد را خارج می‌کنند، در این تصادف ۱۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۴ نفر مرد و سه نفر زن بودند.

کد خبر 456774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.