استقلال با پنج دفاع مقابل فولاد بازی کرد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است استقلال بعد از دریافت گل اول با پنج دفاع مقابل فولاد خوزستان بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از مصاف با استقلال اظهار کرد: از بازیکنانم که واقعاً مردانه جنگیدند و می‌دانستند چه چیزی از آنها در بازی می‌خواهیم، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان ما از همان دقایق اولیه بازی کنترل بازی را در دست گرفتند و در جلوی تیم بزرگی مثل استقلال و هواداران محترم آنها که از خانه حامی تیم خود بودند، با احترام تمام بازی را در اختیار داشتند.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: تنها اشتباه بازیکنان ما اشتباهی بود که منجر به پنالتی و گل استقلال شد، که البته مسائل داوری در مورد آن مطرح بود که از همان کنفرانس قبل از بازی گفتیم، که در مورد آن اظهار نظر نمی‌کنیم و گفتیم مسائل داوری به ما ربطی ندارد.

وی اضافه کرد: البته بعد از گل خورده بازیکنان ما کنترل بازی را بهتر از قبل در دست گرفتند که منجر به این شد که توانستند گل دریافتی را جبران کنند و بازی باخته را برگردانند.
هاشمی نسب تصریح کرد: بعد از گل مساوی ما تیم استقلال تغییر سیستم داد و برای حفظ دفاع پنج دفاعه بازی کرد ولی ما توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم ولی واقعاً تیم استقلال بزرگی است و مدعی اول است.
وی گفت: در کل آنچه در ذهن ما بود در بازی اجرا نشد و از آب در نیامد اما بازیکنان ما جانانه جنگیدند و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

مربی فولاد خوزستان گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفتم امیدوارم آقای زاهدی فر ستاره زمین باشد، چون قبل از بازی فشار زیادی به او وارد شد و نمی‌دانم این بیانات و حاشیه‌ها از سوی چه کسانی بود ولی در نهایت داور قضاوت خوبی را داشت.

وی در خصوص غیبت بازیکنان فولاد در این بازی گفت: ما امروز هفت بازیکن را به دلیل کرونا و مصدومیت در اختیار نداشتیم و مطمئناً اگر این بازیکنان برگردند روند بهتری خواهیم داشت و می‌دانیم در آسیا نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستیم و تلاش می‌کنیم در آسیا روند بهتری داشته باشیم.

کد خبر 456608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.