اصفهان میزبان اجرای طرح پایلوت روز بدون حادثه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز عملیات مشترک دستگاه‌های امداد جاده‌ای برای "روز بدون حادثه در اصفهان با استقرار یک‌هزار نفر در قالب تیم‌های امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام آغاز عملیات مشترک دستگاه‌های امداد و نجات و پلیس راه استان برای اجرای طرح روز بدون حادثه در روز ۲۹ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، اظهار کرد: روز پنج شنبه آزمونی برای هماهنگی حداکثری بین دستگاهی و افزایش نظارت‌های نیروهای نظامی و سیستم‌های نظارت هوشمند و اجرای موفقیت‌آمیز روز بدون حادثه در اصفهان خواهد بود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های امدادی در این طرح و همچنین اهمیت اقدامات مشترک و همسو دستگاه‌های ذی ربط برای کاهش تصادفات رانندگی افزود: ارتقا فرهنگ رانندگی و دعوت از مردم برای کاهش حوادث رانندگی و آغاز به کار پویش فرهنگی سبا «سوگند برای ایمنی» بخش بزرگی از برنامه‌های هفته ایمنی در سطح کشور و استان اصفهان بود.

به گزارش ایمنا، ۲۹ آبان ماه در تقویم هفته ایمنی حمل و نقل به نام روز بدون حادثه نامگذاری شده و اصفهان به عنوان استان پایلوت اجرای این طرح در سطح کشور انتخاب شده است.

کد خبر 456475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.