بهسازی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی سنندج

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی خبر داد و گفت: با نصب ۲۲ عدد تیر چراغ برق، یک عدد برج نوری دارای شش عدد پروژکتور مشکل روشنایی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفع شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی سنندجی از ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اظهار کرد: کمبود زمین یکی از مهم‌ترین مشکلات این آرامستان بود که خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار، زمین ۳۲ هکتاری تملک شد و بحث توسعه این آرامستان تحقق پیدا کرد.

وی افزود: پس از تملک زمین عملیات آماده سازی قطعات جدید در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون متوفیان در قطعه جدید خاکسپاری می‌شوند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به توسعه آرامستان بهشت محمدی و همچنین به دلیل معیوب بودن سیستم روشنایی این آرامستان، عملیات بهسازی روشنایی این آرامستان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

سنندجی تاکید کرد: تأمین روشنایی قطعات مختلف در راستای برقراری امنیت و حراست از آرامستان بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

وی از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و اعلام کرد: برقراری روشنایی از ورودی بهشت محمدی تا قطعه ۱۱ انجام شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: در راستای بهسازی و تقویت روشنایی آرامستان بهشت محمدی ۲۲ عدد تیر چراغ برق با لامپ LEDکم مصرف از ورودی تا قطعه ۱۱ و یک عدد برج نوری با شش عدد پروژکتور به منظور تأمین روشنایی محوطه نصب شده است.

کد خبر 456459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.