۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
گجت‌های کرونایی

ماسک‌های مجهز به هدفون، دستگاه فشار سنج دیجیتالی، شارژر ضدعفونی کننده، ساعت هوشمند فیت بیت و ماساژور تفنگی عضلات از جمله گجت‌های دوران شیوع بیماری کرونا محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با شیوع بیماری کرونا و مبتلا شدن افراد زیادی در سراسر دنیا به این بیماری، باید بیش از پیش از مراقب سلامت جسم و روان خود باشیم. از آنجایی که شیوع این ویروس در فصل آنفلوآنزا و سرماخوردگی اوج گرفته، در حال سپری کردن دوران سختی هستیم، اما فناوری می‌تواند به حفظ سلامت انسان‌ها در این دوران کمک کند، در ادامه به بررسی بعضی از گجت‌های مفید در دوران همه‌گیری کرونا می‌پردازیم:

ماسک مجهز به هدفون

استفاده از ماسک در این دوران به یک اتفاق رایج تبدیل شده است. ماسک‌های مجهز به هدفون به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر استفاده از ماسک به منظور حفظ سلامت خود، به موسیقی نیز گوشی دهند یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند. این نوع ماسک دارای هدفون داخلی، گیره کابل، و دکمه کنترل است.

دستگاه فشار سنج

در صورتی که نگران افزایش یا کاهش فشار خون خود هستید و مراجعه به مراکز پزشکی در شرایط همه گیری بیماری کرونا ممکن نیست، می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های فشار سنج دیجیتالی فشار خون خود را به راحتی در منزل کنترل کنید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید متوجه تغییر فشار خون شوید.

شارژر بی‌سیم و ضدعفونی کننده

همانطور که مشخص است گوشی‌های هوشمند بیشتر از دیگر وسایل در معرض آلوده شدن به ویروس‌ها و باکتری‌ها قرار دارند. بنابراین باید همیشه آن‌ها را تمیز و ضدعفونی کنید تا باعث انتقال بیماری نشوند. یک شارژر بی‌سیم و ضدعفونی کننده می‌تواند به صورت همزمان گوشی هوشمند شما را شارژ و ضدعفونی کند.

ساعت هوشمند فیت بیت

استفاده از ساعت هوشمند فیت بیت به بهبود سلامت افراد کمک می‌کند. فیت بیت شارژ ۴ قادر است عملکردهای مختلفی را انجام دهد تا علاوه بر ردیابی تناسب اندام، به بهبود سلامت عمومی افراد کمک کند. این نوع ساعت هوشمند دارای ردیاب فعالیت، خواب و ضربان قلب بوده و در برابر آب نیز مقاوم است.

پیشانی بند دیجیتال

برای سالم ماندن، به ویژه در زمان شیوع بیماری و انزوا، افراد باید از ذهن و روان خود نیز محافظت کنند. انجام دادن اقداماتی مانند یوگا و مدیتیشن می‌تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. پیشانی بندهای دیجیتال مانند Muse ۲ با استفاده از سنسورها و تجزیه و تحلیل داده‌ها، می‌تواند به بهبود عملکردهای روزانه افراد کمک کند.

ماساژور تفنگی عضلات

به منظور حفظ سلامت باید از عضلات بدن خود نیز محافظت کنیم. در صورتی که از خستگی، گرفتگی عضلات و بدن درد رنج می‌برید، ماساژور تفنگی عضلات بسیار سودمند خواهد بود. ماساژور تفنگی عضلات Firebox دارای ۶ حالت با شدت‌های مختلف است که می‌تواند مشکلات ذکر شده را از بین ببرد یا بهبود بخشد.

حلقه هوشمند

حلقه هوشمند، گجت دیگری است که روند خواب و فعالیت افراد را در طول روز ردیابی می‌کند. حلقه هوشمند Aura Heritage از جنس تیتانیوم بوده و در سه رنگ در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گجت با استفاده از حسگرهای مخصوص قادر است ضربان قلب افراد در حالت استراحت اندازه بگیرد و سطح فعالیت، کالری سوزانده شده و دمای بدن کاربران را ردیابی کند.

بطری آب فیلتردار

به منظور حفظ سلامتی خود باید مطمئن شوید که در طول روز به مقدار کافی آب می‌نوشید. افراد اغلب مصرف آب را فراموش می‌کنند و بدن آن‌ها دهیدراته می‌شود، بطری‌های آب فیلتر دار مانند بطری‌های Brita که قادر است آب را تمیز و تصفیه کند، می‌تواند به شما یادآوری کند که آب کافی بنوشید.

دستگاه تولید کننده نویز سفید

دستگاه تولید کننده نویز سفید برای افرادی که مشکل خواب شبانه دارند، بسیار مفید است. به عنوان مثال افراد می‌توانند با خرید دستگاه تولید کننده نویز سفید HoMedics صدای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، تا دیگر صداهای محیط را از بین ببرد و به بهبود خواب خود کمک کنند.

کد خبر 455676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.