پویش ۲۴۲۰ قزوین/ توسعه فضای سبز و پارک‌های خارگ

در این بسته خبری از پیشرفت پروژه یادمان شهدای شهرک وحدت فردیس تا تعلیق اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در بجنورد و عملیات آسفالت فاز یک احداث بلوار ۳۶ متری سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

لایروبی بستر رودخانه زرنان شهر قدس

فاز دوم عملیات لایروبی بستر رودخانه زرنان به منظور پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی در فصول پربارش توسط شهرداری قدس اجرایی شد.

پویش ۲۴۲۰ با هدف ترویج کتابخوانی در قزوین فعال شد

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: پویش ۲۴۲۰ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به شکل مطالعه ۲۰ دقیقه‌ای در ۲۴ ساعت شبانه روز فعال شد.

معرفی اهر به عنوان شهر ورنی

محمد سرقینی، شهردار اهر از آمادگی تمامی زیرساخت‌های لازم جهت معرفی این شهر به عنوان شهر ورنی خبر داد.

تأمین رضایت خاطر شهروندان فلاورجان با عملیات روکش آسفالت!

جواد نصری، شهردار فلاورجان با اشاره به روکش آسفالت معابر و گذرهای سطح این شهر گفت: عملیات روکش آسفالت در معابر و گذرهای سطح شهر با هدف تأمین رضایت خاطر شهروندان در تردد وسایل نقلیه در معابر و گذرهای شهری بر اساس اولویت بندی در حال اجرا است.

پیشرفت پروژه یادمان شهدای شهرک وحدت فردیس

مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار فردیس از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه یادمان شهدای شهرک وحدت فردیس خبر داد و گفت: این پروژه آذر ماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

توسعه فضای سبز و پارک‌ها از اولویت‌های شهرداری خارگ است

عبدالحمید صفایی، شهردار خارگ گفت: فضای سبز، مکمل بی بدیلی برای ساختار کالبدی شهر است و با تکیه بر این باور و با علم به ظرفیت‌های اقلیمی ویژه جزیره خارگ، مجموعه شورا و شهرداری خارگ از آغاز این دوره تلاش داشته تا با طرح و برنامه ریزی مناسب نسبت به توسعه پایدار کیفی و کمی و بازدهی روانی اجتماعی و اکولوژیکی فضاهای سبز شهری که از عوامل اصلی آرامش و آسایش شهروندان گرامی است اقدام کرده و افزایش مستمر سرانه فضای سبز شهری و پارک‌ها را در اولویت‌های اصلی برنامه‌های خود قرار دهد.

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه

با موافقت اعضای شورا و شهرداری گنبدکاووس، یک قطعه زمین در محلات کمتر توسعه یافته این شهر برای احداث کتابخانه عمومی در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان قرار می‌گیرد.

عملیات آسفالت فاز یک احداث بلوار ۳۶ متری سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات آسفالت فاز یک احداث بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد خبر داد و اعلام کرد: با دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، ۱۵ هزار مترمربع از مسیر آماده شده این بلوار آسفالت و بهسازی شد.

تعلیق اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در بجنورد

مجید شادکام، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد از تعلیق فعالیت مجری طرح تفکیک زباله از مبدأ در این شهر خبر داد.

همکاری سازمان مدیریت پسماند اسلامشهر جهت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از آمادگی کامل این سازمان جهت همکاری و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر خبر داد.

کد خبر 455667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.