افزایش ابررویدادهای اصفهان با تداوم برگزاری نمایشگاه مدیریت جامع شهری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر گفت: لازم است برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری در سال‌های آتی با قدرت بیشتری دنبال شده و از هم‌اکنون برای آذرماه سال آینده برای برگزاری آن به عنوان رویدادی خاص اصفهان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تقدیر از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در برگزاری نمایشگاه مدیریت جامع شهری، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با موانع زیادی روبه‌رو شد ولی برگزاری آن با همین شکل از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است.

وی افزود: فقدان چنین نمایشگاهی در کشور، ضرورت برگزاری آن را دو چندان می‌کند زیرا هرساله توسط شهرداری و شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان دستاوردهای زیادی در حوزه مدیریت شهری حاصل می‌شود که یک رویداد سراسری لازم است تا این دستاوردها را در معرض دید عموم قرار دهد بنابراین برگزاری نمایشگاه به نوعی خدمت به کشور محسوب می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر با بیان اینکه اصفهان به عنوان یک کلانشهر باید میزبان چند ابررویداد باشد، تصریح کرد: این شهر تنها میزبان برگزاری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان و جشنواره شیخ‌بهایی بوده و یقیناً به برگزاری رویدادهای بیشتری نیازمند است که نمایشگاه مدیریت جامع شهری که با حمایت رئیس و مرکز پژوهش‌ها برگزار شد، می‌تواند در آینده نزدیک اصفهان را صاحب یک رویداد مهم ملی و منطقه‌ای کند.

وی ادامه داد: نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری از ۲۹ آبانماه در اصفهان با حضور حدود ۵۰ شرکت و سازمان فعال در حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری و شهرسازی برپا می‌شود.

خسروی خاطرنشان کرد: چه جایی بهتر از اصفهان برای برگزاری چنین رویدادی خواهد بود؟ اکنون که خیزی برداشته شده و همتی شده، لازم است برگزاری نمایشگاه در سال‌های آتی با قدرت بیشتری دنبال شده و از هم‌اکنون برای آذرماه سال آینده برای برگزاری آن به عنوان رویدادی خاص اصفهان برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 455633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.