امینی: آمریکا در بارزترین اصول دموکراسی به بن‌بست رسیده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خوش‌بینی محض است که خیال کنیم بدعهدی آمریکا در معاهدات بین‌المللی صرفاً متعلق به دوره سیاه و تاریک چهارساله ترامپ است و با آمدن جو بایدن از تاریکی به روشنی، شرایط مطلوبی به نفع جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با گرامیداشت ۲۵ آبان‌ماه سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و تسلیت درگذشت جواد اژه‌ای از مفاخر حوزه آموزش و پرورش استعدادهای درخشان و محمود یاوری پیشکسوت جامعه ورزشی ایران و اصفهان، اظهار کرد: این روزها فضای عمومی رسانه‌های جهان مملو از اخبار مربوط به جنگ قدرت در قلب سرزمین مدعی لیبرال دموکراسی یعنی آمریکاست.

وی افزود: نظام سیاسی کشوری که اصالت و قدمت آن به اندکی بیش از دو قرن می‌رسد و داعیه‌دار بزرگ‌تری و رهبری جهان و تمدن‌های کهن است، امروز در بارزترین اصول دموکراسی به بن‌بست رسیده و ادبیات وقیحانه دو نامزد ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی، در تحمیق، تحقیر و محکوم کردن یکدیگر در منَظر و مرآی جهانیان موجب شرمساری و سرافکندگی آمریکا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نپذیرفتن نتیجه انتخابات از سوی قمارباخته و اردوکشی‌های خیابانی، بیش از گذشته نقاب از چهره شیطان بزرگ برداشت، تصریح کرد: رؤسای جمهور جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا و اسلاف ناخلف آن‌ها با یکدیگر فرقی نمی‌کنند، آمریکا آمریکاست و خوی استکباری در نظام سیاسی آن به مثابه وجود خون در رگ‌های حیاتی آن است لذا خوش‌بینی به سردمداران استعمارگر آمریکا، مظهر جرم و جنایت و مصداق زیاده‌خواهی جهان رؤیایی بیش نیست.

وی ادامه داد: خوش‌بینی محض است که خیال کنیم بدعهدی آمریکا در معاهدات بین‌المللی صرفاً متعلق به دوره سیاه و تاریک چهارساله ترامپ است و با آمدن جو بایدن از تاریکی به روشنی شرایط مطلوبی به نفع جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

امینی خاطرنشان کرد: به کسانی که از هم‌اکنون خیال اعتماد دوباره به آمریکا را در ذهن خود می‌پرورانند هشدار می‌دهم که با تغییرات سیاسی در نظام سراسر زیاده‌خواه و فرصت‌طلب آمریکا چیزی به نفع ایران و کشورهای آزادیخواه جهان عوض نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به‌جای فرصت‌سوزی و توقف در ایستگاه‌های ناموفق سیاسی گذشته باید به فکر تلاش برای رفع مشکلات کشور با استفاده از توان داخلی بود گفت: قواعد و توجیهات قبیح جرم و جنایت و تجاوز به حقوق دیگر ملت‌ها در کشور آمریکا به مثابه قانون بقای انرژی است که از بین نمی‌رود و صرفاً از حالتی به حالت دیگر درآمده و از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جنایت هولناک ترامپ در سحرگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۹۸ را هرگز فراموش نخواهیم کرد همانطور که اظهارات سخیف جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده، در بیانیه وی در شب شهادت سردار دل‌ها که او را مستحق مرگ دانست، در خاطرمان خواهد ماند و انتقام سخت از قاتلین شهید سلیمانی مرهمی بر دل زخم‌دیده میلیون‌ها عاشق و دلداده وی و فرهنگ آزادی و مقاومت در سرتاسر جهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران سرافراز هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و ایادی مرتجع آن در منطقه نخواهد شد، افزود: با همت جوانان و با تکیه بر توان داخلی، از شرایط سخت اقتصادی امروز هم عبور کرده و در مسیر آبادانی کشور حرکت خواهیم کرد تا بار دیگر با خدمت صادقانه و تلاش برای تأمین نیازهای زندگی آرام، توأم با عزت و سرفرازی، اعتماد حداکثری ملت وفادار به انقلاب بیش از بیش فراهم شود.

کد خبر 455569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.