سریال قورباغه از لینک تماشا تا تاریخ پخش + تیزر رسمی

سریال قورباغه، ساخته هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده، صابر ابر،‌ فرشته حسینی، مهران غفوریان و سحر دولتشاهی ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مجموعه داستانی درام، اجتماعی و معمایی دارد و به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره سریال قورباغه همکاری مهران غفوریان با هومن سیدی و نوید محمدزاده است. غفوریان که او را به عنوان یک کمدین شاخص می‌شناسیم، در این سریال نقش خاص و بسیار متفاوتی برعهده دارد. همچنین سرمایه گذار و پخش کننده این سریال شرکت «تصویر گستر پاسارگارد» است که تولید و پخش سریال موفق و پرحاشیه «شهرزاد» را در کارنامه دارد.

بازیگران قورباغه

بازیگران سریال قورباغه را نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، نوید پورفرج و مهران غفوریان تشکیل می‌دهند. این اولین باری است نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال نقش آفرینی می‌کنند.

عوامل و سازندگان سریال قورباغه

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری / مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی / مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر / فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی / طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان / طراح بدلکاری: امیر بدری / موسیقی: بامداد افشار / مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی / طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان / طراح صحنه: محسن نصراللهی / طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان / طراح لباس: الهام معین / طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری / جانشین تولید: حسن صفری و عماد طاهری / منشی صحنه: ندا قائدی / عکاس: امیرحسین شجاعی / روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی.

پخش قورباغه از نتفیلکس

در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکرات عوامل این سریال با شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شده است. ممکن است سریال قورباغه اولین سریالی باشد که بتواند در این شبکه پخش شود و این به نوعی یک افتخار بزرگ برای هومن سیدی و ایران محسوب می‌شود. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.

ماجرای دستمزد بالای نوید محمدزاده

یکی از حاشیه‌های این سریال قرارداد عجیب ۶۰۰ میلیون تومانی نوید محمدزاده پس از یک سال خانه‌نشینی‌اش است. ظاهراً این قرارداد به این دلیل با وی بسته شده تا در طول یک سال در هیچ پروژه‌ای حضور نداشته باشد و پس از یک سال و بازگشت با قورباغه رکورد فروش را جا به جا کند و به دیده شدن چند برابر سریال کمک کند؛ البته هنوز صحت و سقم این شایعه تأیید نشده و در حد حرف باقی مانده است.

زمان پخش سریال قورباغه

سریال قورباغه از سری سریال‌های نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که اکران و پخش آن با جنجال‌های بسیاری همراه بوده است. ابتدا قرار بود این سریال از اواسط آبانماه برای پخش در شبکه نمایش خانگی اکران شود اما به دلیل سانسور برخی از سکانس‌های آن زمان پخش به ششم آذرماه موکول شد، اما این پایان ماجرا نبود و سازمان سینمایی بار دیگر با به تعویق انداختن تاریخ پخش قسمت اول این سریال را ۲۴ آذرماه اعلام کرد.

توقیف قورباغه

یک روز پس از انتشار خبر اکران قورباغه در سوم آذرماه، هومن سیدی با انتشار پستی اعتراضی، خبر از به تعویق افتادن اکران این سریال داد و شایعه‌هایی را در مورد توقیف این سریال مطرح کرد. سیدی در پست اینستاگرام خود نوشت:

«سلام به مردم شریف ایران. من نزدیک به سه سال از زندگی حرفه‌ای و شخصیم رو برای ساخت قورباغه گذاشتم. فقط و فقط به دلیل ارزش و احترامی که برای مردم نازنین و حرفه‌ام قائل بودم و هستم بهترین روزهای عمرم را برای این کار صرف کردم. یک تیم تمام حرفه‌ای برای رسیدن یک نتیجه قابل قبول تمام تلاششون رو کردن تا سریالی در شأن و شخصیت مخاطب رو بسازند. اینکه موفق بوده‌ایم یا خیر، بحثی موکول به بعد از پخش است.

اما پخش؛ قابل ذکر است که در جریان باشید این سریال مدتی است که آماده پخش بوده و به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاده است. به هر ترتیب اعلام رسمی پخش به آبان موکول شد که باز به دلایلی ارشاد از ما درخواست کرد که تاریخ پخش را به آذر موکول کنیم که در نهایت دلخوری به حقِ مخاطبان را در پیش داشت که تیم سریال را بی برنامه خطاب کرده‌اند؛ و اکنون در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسماً اعلام کرده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول دی ماه موکول کنیم. چرا؟

من و تهیه کننده بسیار زیاد حسن نیت خود را اثبات کردیم و با شورای پروانه نمایش کمال همکاری را داشتیم. فقط و فقط به دلیل اینکه زحمت چند ساله این تیم دیده شود و مردم بتوانند این سریال را ببینند.

جناب آقای انتظامی لطفاً جوابی صریح به بنده و مخاطبان بدهید. چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ ما مجبوریم تاریخ پخش را به اول دی ماه موکول کنیم. کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفاً بفرمائید در این لحظه سریال قورباغه توقیف گردیده است یا خیر؟»

واکنش سازمان سینمایی به شایعه توقیف قورباغه

پس از پست هومن سیدی، صفحه رسمی سازمان سینمایی کشور در اینستاگرام با انتشار استوری اعلام کرد که قورباغه ۲۴ آذرماه پخش می‌شود. این استوری در واقع پاسخی به شایعه توقیف این سریال بود.

دانلود سریال قورباغه و نحوه تماشا

آنطور که در صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام آمده، تنها پلتفرم پخش کننده قورباغه، اپلیکیشن نماوا خواهد بود.

سایت سریال قورباغه

در صفحه رسمی سریال قورباغه در اینستاگرام نشانی www.frogseries.com به عنوان سایت رسمی این سریال معرفی شده است. در این وبسایت روزشماری برای زمان انتشار سریال قورباغه قرار دارد.

پوستر سریال قورباغه

تیزر سریال قورباغه

تیزر دوم سریال قورباغه

کد خبر 455463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دنیا IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    عالی