تحقق ۵۰درصد اهداف رینگ حفاظتی در صورت تامین مالی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: به شرط تامین مالی و آزادسازی بموقع و اتصال مسیر رینگ چهارم حدفاصل تقاطع غیرهمسطح سردار شهیدسلیمانی تا پل آفتاب و تکمیل این مسیر ۷.۵ کیلومتری، ۵۰ درصد اهداف رینگ حفاظتی محقق خواهد شد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر، اظهار کرد: پروژه حلقه حفاظتی شهر دومین پروژه مهم شهرداری پس از پروژه قطار شهری است که برای تسریع روند اجرای آن تاکنون جلسات زیادی برگزار شده است.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، تصریح کرد: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: قرار بود نیمه نخست سال آینده اتصال رینگ چهارم حد فاصل پل سلیمانی تا پل آفتاب به طول هفت کیلومتر اجرا شود که در حال حاضر عملیات اجرایی سه کیلومتر مسیر آغاز شده و ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان این که طول مسیر حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر ۶۰۰ تا کیلومتر چهار در روستاهایی قرار دارد که پلاک‌های تجاری و مسکونی قرار گرفته و آزادسازی آن با مشکلاتی همراه خواهد بود، همچنین عملیات اجرایی سختی دارد، تصریح کرد: در صورتی که تا بهمن ماه سال‌جاری این قسمت آزادسازی شود و بودجه مورد نیاز تأمین شود، با بکارگیری سه پیمانکار ظرف شش ماه اتصال قسمت‌هایی از پروژه انجام خواهد شد.

مظفر ادامه داد: برای اجرای کیلومتر چهار تا هفت مسیر حلقه حفاظتی شهر تا خردادماه سال آینده، آزادسازی‌های این مسیر باید تا یک ماه آینده به اتمام برسد تا با سه پیمانکار مجزا قراردادهای مربوطه امضا شود.

وی گفت: به شرط تأمین مالی، آزادسازی بموقع و اتصال مسیر رینگ چهارم حدفاصل تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی تا پل آفتاب و تکمیل این مسیر ۷.۵ کیلومتری، ۵۰ درصد اهداف رینگ حفاظتی محقق خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تعریض مسیر حلقه حفاظتی تا روشن دشت با توجه به بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان باید تکمیل شود، گفت: برای آزادسازی و اجرای پنج کیلومتر از مسیر حلقه حفاظتی در جنوب سپاهان شهر باید برنامه‌ریزی و اقدامات لازم بشود.

کد خبر 454795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.