دستگیری مزاحم اینترنتی در بوشهر

دستگیری مزاحم اینترنتی در بوشهر، واژگونی مرگبار اتوبوس در چهارمحال و بختیاری، دستگیری سارق قهوه‌خانه‌ای تعطیل شده در تهران، نجات ۱۲ نفر از قاتل خاموش در آذربایجان شرقی، کشف بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر در بافق را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری مزاحم اینترنتی که با سو استفاده از تصاویر شخصی شاکی اقدام به تهدید وی کرده بود خبر داد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان با مبنی بر اینکه فردی ناشناس وی را تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مهدی قاسمی خاطرنشان کرد: با اقدامات کارشناسی مأموران پلیس هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که وی مدتی قبل با خواستگاری از شاکی به منزل آن‌ها رفت و آمد داشته، ولی به علت اختلاف نظر و عدم موافقت خانواده موضوع ازدواج منتفی شده است.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی این مجرم سایبری طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: با بررسی تجهیزات مکشوفه، تصاویر و فیلم‌های خصوصی مربوط به شاکی نیز مشاهده شد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر اضافه کرد: متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود عنوان کرد که با شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش، با هدف انتقام از وی قصد انتشار این تصاویر را داشته است، افراد باید از ذخیره تصاویر شخصی در گوشی خودداری کنند و به هیچ عنوان فضای مجازی و تجهیزات هوشمندی را که به اینترنت متصل می‌کنند به عنوان حریم خصوصی و فضای امن تلقی نکرده و در صورت تصویربرداری از هر موضوع خصوصی از طریق گوشی محتوای شخصی را به یک حافظه ذخیره‌ساز دیگر همانند هارد اکسترنال منتقل کنید.

واژگونی مرگبار اتوبوس در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی اتوبوس در محور لردگان به ایذه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

سیدغلامعلی نوربخش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در زمینه واژگونی یک دستگاه اتوبوس نیروهای پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که در این حادثه یک اتوبوس از مسیر خارج و پس از برخورد با تراشه کوه واژگون شده است، در این حادثه یکی از سرنشینان اتوبوس بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و دو سرنشین دیگر مجروح و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس و همچنین لغزندگی جاده ناشی از بارندگی اعلام کرده‌اند.

دستگیری سارق قهوه‌خانه‌ای تعطیل شده در تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی پرونده‌ای که با موضوع سرقت از قهوه خانه‌ای واقع در شرق تهران در کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تشکیل شده، بر حسب دستور مقام قضائی جهت رسیدگی تخصصی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی واصل می‌شود.

علی کنجوریان افزود: صاحب مغازه از طریق همسایگان متوجه شده که سارقان با ورود به محل، اقدام به سرقت اموالی از قبیل میز و صندلی، انواع قلیان، سماور، یخچال، تلویزیون و آبمیوه‌گیری به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع سرقت رفته و با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات محلی و میدانی متوجه شدند سارقان کاملاً به محیط آشنا بوده‌اند، تصریح کرد: پس از اطمینان از نبود شاکی در محل و در فرصتی مناسب از طریق تخریب درب اقدام به سرقت و خروج اموال نموده‌اند، کارآگاهان در ادامه پیگیری با بررسی و پایش جفرافیای صحنه سرقت و بازبینی فیلم دوربین‌های اطراف محل وقوع جرم متوجه شدند سارقان سه نفر بوده‌اند که از یک دستگاه کامیون برای بارگیری اموال استفاده کرده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: تصویر یکی از سارقان به روئیت شاکی می‌رسد که مورد شناسایی قرار گرفته و شاکی سارق که سابقا کارگر وی بوده و اخراج شده، را شناسایی می‌کند.

وی افزود: با شناسایی هویت یکی از سارقان با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری وی می‌شوند که پس از مواجهه با ادله پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفت با همکاری دو نفر از دوستان خود سرقت را انجام داده‌اند و اموال مسروقه در حال حاضر در اختیار آن‌ها است. با دستگیری یکی از سارقان و اعتراف به جرم سرقت پرونده به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی شد.

نجات ۱۲ نفر از قاتل خاموش در آذربایجان شرقی

نشت گاز مونوکسید کربن تنها در ۲۴ ساعت ۱۲ نفر را در آذربایجان شرقی به بیمارستان کشاند و سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در این زمینه گفت: طی سه مأموریت جداگانه ۱۲ نفر از شهروندان با اقدام به موقع اورژانس از خطر مرگ رهایی یافتند.

وی ادامه داد: این ۱۲ نفر در مناطق "باسمنج"، "خطیب" و "یاغچیان" تبریز بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن از بخاری و یا آبگرمکن مسموم و تحت اقدام درمانی قرار گرفتند، علی رغم هشدارهای کارشناسان امر برخی شهروندان با بی احتیاطی جان خود را به خطر می‌اندازند و موارد ایمنی در استفاده از بخاری گازی و آبگرمکن گازی را رعایت نمی‌کنند.

کشف بیش از ۱۰ کیلو موادمخدر در بافق

فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، یک دستگاه خودرو سواری را برای بازرسی متوقف کردند.

شهرام طولابی نژاد ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو ۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند، هر سه متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 454774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.