ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: در پی وخامت وضعیت شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن، تمام راه‌های دسترسی به وادی رحمت مسدود و ورود به این مجموعه ممنوع می‌شود.

به گزارش ایمنا، فرخ جلالی با اشاره به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای اموات کرونایی و نیز ایجاد ازدحام ناشی از تشییع و تدفین، محدوده وادی رحمت یکی از کانون‌های خطرناک شیوع این بیماری به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: به منظور ممانعت از ایجاد خطر برای شهروندان و پرسنل زحمتکش این مجموعه، از فردا ضمن ایجاد محدودیت‌های شدید، تمام راه‌های دسترسی به وادی رحمت مسدود می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه برای انجام تشریفات نماز میت، تشییع و تدفین، فقط بستگان درجه یک اموات اجازه حضور در وادی رحمت را خواهند داشت، تصریح کرد: برای هر متوفی، فقط سه خودرو حامل بستگان درجه یک آن مجاز به حضور در وادی رحمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمام محدودیت‌های اعمال شده با هدف تأمین سلامت شهروندان اتخاذ شده است، گفت: با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری نیروی انتظامی با هرگونه تجمع در وادی رحمت مقابله خواهد شد.

کد خبر 454541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.