۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
بازداشت قاتلان فراری در همدان

مرگ جوان ایلامی بر اثر صاعقه، سقوط کودک قمی از نورگیر پشت‌بام، بازداشت قاتلان فراری در همدان، لوکس‌ترین دزد کرمان در دام پلیس، مرگ بر اثر گازگرفتگی در نی‌ریز و کشف ۲۵۴ کیلو موادمخدر در ارومیه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوان ۳۱ ایلامی در ارتفاعات "آبدانان" ناگهان دچار سانحه تلخی شد و جان سپرد و فرماندار آبدانان در این زمینه گفت: یکی از اهالی روستای "انجیره" از توابع شهرستان آبدانان بر اثر برخورد صاعقه در دم جان باخت.

سیروس مرادحاصلی اظهار کرد: یکی از شهروندان آبدانانی از توابع روستای انجیره مورد اصابت برخورد صاعقه قرار گرفت و این فرد ۳۱ ساله در حین چرای دام در ارتفاعات " کبیرکوه" مورد اصابت صاعقه قرار گرفت و در دم جان باخت.

وی ادامه داد: با ورود اولین موج بارشی به استان ایلام با مخاطرات ورزش باد شدید، رعد و برق و بارش‌های شدید لحظه‌ای روبرو خواهیم شد و اداره کل هواشناسی استان هشدارهای لازم برای پرهیز از صعود به ارتفاعات و پرهیز از توقف در مسیل خشکه رودها صادر کرده است.

سقوط کودک قمی از نورگیر پشت‌بام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های آتش‌نشانی قم نجات دختر بچه پنج ساله‌ای بود که از نورگیر پشت بام سقوط کرده بود.

حمید کریمی در تشریح این حادثه افزود: به علت باز بودن درب پشت بام کودک بازی‌گوش به پشت بام رفته و روی نورگیر قرارگرفته که با شکستن شیشه نورگیر از ارتفاع شش متری سقوط می‌کند.

وی با اشاره به زنده ماندن کودک، خاطرنشان کرد: با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی در صحنه، کودک نجات پیدا کرده و تحویل عوامل اورژانس شد. این حادثه نشان می‌دهد والدین باید بیشتر مراقب کودکان بوده و نسبت به رفت و آمد کودک به بام و قسمت‌های خطرناک منازل توجه بیشتری نشان دهند.

بازداشت قاتلان فراری در همدان

دو نفر قاتل متواری در همدان دستگیر شدند و معاون اجتماعی پلیس استان همدان از دستگیری این دو نفر قاتل متواری در همدان خبر داد.

حسین بشری اظهار کرد: دو نفر از افرادی که در میدان باباطاهر همدان جوان ۲۵ ساله‌ای را با ضربه چاقو مضروب و نهایتاً به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

وی با اشاره اینکه دو قاتل بعد از وقوع جرم از صحنه جرم متواری شده بودند، افزود: با پیگیری‌ها، رصد شواهد موجود و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه این دو قاتل فراری در همدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

لوکس‌ترین دزد کرمان در دام پلیس

دزد خونسرد دوچرخه‌های گران قیمت در عملیات مأموران انتظامی کرمان به دام افتاد و فرمانده انتظامی کرمان در این باره گفت: به دنبال افزایش سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در حاشیه غربی کرمان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک سارق سابقه دار معتاد را شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد این سارق به تنهایی دست به سرقت دوچرخه‌ها از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی می‌زده است.

وی با اشاره به کشف دوچرخه‌های سرقتی، گفت: این متهم ۳۲ ساله مجرد در بازجویی‌های تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۱۸ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در کرمان اعتراف کرد، ارزش دوچرخه‌های کشف شده سرقتی را یک میلیارد ریال است.

مرگ بر اثر گازگرفتگی در "نی‌ریز"

فرمانده انتظامی"نی‌ریز" درباره مرگ نگهبان باغی در نی‌ریز بر اثر گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در روستای "بسترم" شهرستان نی‌ریز، بلافاصله گروهی از مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سیدمحمد یوسفی افزود: نگهبان باغ در داخل چادر مسافرتی با روشن کردن گاز پیک‌نیکی در حال استراحت بوده که با استنشاق گاز منو اکسید کربن دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

وی گفت: جسد متوفی به وسیله اورژانس تحویل پزشک قانونی شد تا جسد برای تکمیل پرونده بررسی شود.

کشف ۲۵۴ کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف و چهار نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

مسعود خرم نیا افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر این استان در ایستگاه شهید کلانتری ارومیه به دو دستگاه خودرو مشکوک شده و با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم آن‌ها را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر از این خودرو ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو که در امر قاچاق مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این عملیات چهار نفر متهم دستگیر شده و به همراه اقلام کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

خرم نیا تصریح کرد: مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است و از ابتدای سال تاکنون بیش از سه تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

کد خبر 454322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.