روزنامه‌های ورزشی ۱۸ آبان؛ نعره استقلال لیگ را لرزاند!

روز دوم و پایانی هفته اول لیگ برتر با پیروزی استقلال و شهر خودرو و شکست عجیب سپاهان همراه بود تا شاگردان نویدکیا فعلاً از جمع مدعیان به دور باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –یکشنبه ۱۸ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "به پرسپولیس که می‌رسد می‌گویند نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد" به گفته‌های تند سید جلال حسینی پرداخت، کسی که به نحوی ادعا می‌کند بازیکنان استقلال ارقام نامتعارفی را دریافت می‌کنند.

"گل" با عنوان"رضا شکاری گزینه پرسپولیس شد" مدعی شد با قطعی شدن محرومیت عیسی آل کثیر و خروج موقت او از لیست پرسپولیس آنها به دنبال جذب مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور هستند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "روز پیروزی آبی‌ها" به پیروزی دو گله استقلال در اولین گام لیگ بیستم مقابل مس رفسنجان پرداخت، نتیجه‌ای که هواداران استقلال را بیش از پیش به مربی جوان آنها امیدوار می‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "شهر خودرو تخت گاز شروع کرد" به پیروزی مقتدرانه شهر خودرو در هفته مسابقات لیگ برتر پرداخت، پیروزی که خط و نشانی پر رنگ از سوی مهدی رحمتی به مدعیان قهرمانی بود.

"ایران ورزشی" با عنوان"طلسم شکن‌ها" به پیروزی آبی‌پوشان در هفته نخستین لیگ برتر و شکست طلسم توقف استقلال در هفته اول لیگ در سالیان اخیر پرداخت، طلسمی که شکست آن چشم‌ها را به سمت محمود فکری کشانده است.

"شوت" با عنوان "قلعه نویی به تیم سابق رحم نکرد" به پیروزی مقتدرانه و سه گله گل گهر سیرجان مقابل سپاهان پرداخت، پیروزی که نشان از ایجاد یک عصر جدید در سیرجان توسط قلعه نویی است.

" پرسپولیس" با عنوان"الماس غرب" به انتخاب بشار رسن به عنوان بهترین هافبک غرب آسیا پرداخت، عنوانی که مطمئناً خریداران هافبک عراقی را به خرید این بازیکن مصمم می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "فدای سرت آقا محرم، ما به تو امیدواریم" به بیم و امید شکست شاگردان محرم نویدکیا در هفته آغازین لیگ برتر پرداخت، شکستی که به ادعای روزنامه روزنه‌های امید بسیاری را برای هواداران سپاهان داشته است.

کد خبر 454076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.