روزنامه‌های ورزشی ۱۷ آبان؛ کتف پرسپولیس در رفت

سرانجام مسابقات لیگ بیستم آغاز شد و در اولین روز از اولین هفته این مسابقات تمامی مدعیان قهرمانی مقابل رقیبان خود متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –شنبه ۱۷ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "رونمایی رسمی از استقلال فکری" به رقابت حساس استقلال و مس رفسنجان در ایستگاه آغازین لیگ برتر پرداخت، رقابتی که به عنوان اولین نمایش رسمی استقلال محمود فکری شناخته می‌شود.

"گل" با عنوان"قهرمان هر وقت با تساوی شروع کرد، قهرمان نشد" به بررسی تاریخچه توقف مدافعان عنوان قهرمانی در اولین گام یک فصل لیگ برتر پرداخت، جایی که هرگاه یک مدافع عنوان قهرمانی کار خود را با تساوی آغاز کرده سرانجام موفق به حفظ عنوان قهرمانی خود نشده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کتف پرسپولیس در رفت" به توقف سرخ‌پوشان در هفته آغازین لیگ برتر مقابل سایپا پرداخت، نتیجه‌ای بعد از مدت‌ها بین پرسپولیس و صدر جدول فاصله انداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس گلزن نداشت" به توقف سرخ‌پوشان مقابل سایپا پرداخت و این توقف را نتیجه ناتوانی و عدم برخورداری سرخ‌ها از مهره‌های تهاجمی دانست.

"ایران ورزشی" با عنوان"حسرت سراسری" به توقف تیم‌های مدعی قهرمانی از جمله تراکتور، فولاد و پرسپولیس در اولین روز فصل جدید لیگ برتر پرداخت، نتایجی که فعلاً نساجی مازندران را به عنوان صدرنشین جدول معرفی کرده است.

"شوت" با عنوان "آغاز ماراتون استقلال و فکری" به آغاز کار رسمی محمود فکری با استقلال پرداخت، سرمربی جوان و نسبتاً محبوب که می‌تواند آینده روشنی را برای خود و تیم دوران بازی خود ایجاد کند.

" پرسپولیس" با عنوان"دستان خالی یحیی و دستان بلند منادی" به کسب نتیجه تساوی در رقابت هفته آغازین پرسپولیس و سایپا پرداخت، نتیجه‌ای که به نظر این روزنامه نتیجه دستان خالی یحیی و عملکرد خوب دروازبان سایپا بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "استارت سلطان محرم در لیگ برتر" به اولین تجربه رسمی سرمربیگری محرم نویدکیا در لیگ برتر پرداخت، جایی که شاگردان سرمربی جوان سپاهان در هفته اول لیگ باید مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی کنند.

"سبز سبزم" با عنوان"دوباره همان آش و همان کاسه" به توقف ذوب آهن مقابل شاگردان فولاد با اشتباه فاحش داوری پرداخت، اشتباهی که به نحوی پیروزی ذوب آهنی‌ها را خراب کرد.

کد خبر 453853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.