بایدن یک ایالت دیگر تا کاخ سفید فاصله دارد + جدول و جزئیات

نامزد حزب دموکرات آمریکا با جهشی ناگهانی در ایالت هایی که تا عصر امروز در آنها از رقیب خود جا مانده بود، حالا یک ایالت با رسیدن به کاخ سفید فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاصله بایدن و ترامپ در ایالت کلیدی جورجیا در حالی که تا عصر امروز بیش از ۶۰۰ هزار رأی بود، به کمتر از ۴۰ هزار رأی رسیده و بایدن مدام در حال کاهش فاصله با ترامپ است و با پیروزی که در میشیگان به دست آورده تنها به پیروزی در این ایالت نیاز دارد.

بایدن در صورت پیروزی در پنسیلوانیا نیز مسیر بسیار همواری به سوی کاخ سفید خواهد داشت. این ایالت می‌توانند ۲۰ رأی الکترال به سبد آرای خود اضافه کنند و وی را به رقم ۲۸۴ رأی الکترال برساند.

نوادا دیگر ایالات کلیدی است که بایدن با پیش افتادن در آن توانسته امیدها را به هواداران خود برگرداند. اگر بایدن بتواند در یکی از ایالات پنسیلوانیا، جورجیا، نوادا یا کارولینای شمالی به پیروزی برسد، بدون اعتنا به نتایج سایر ایالت‌ها، راهی کاخ سفید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بایدن تا کنون در ایالات نیو مکزیکو، کلورادو، کالیفرنیا، اورگان، ایلینوی، مینستوتا، ورمونت، مین، نیویورک، نیو همپشایر، ماساچوست، کنتیکت، رود آیلند، نیوجرسی، دلوار، ماریلند، ویرجینیا، واشنگتون ۲ دی سیف، هاوایی، ویسکانسین و میشیگان پیروز شده و ۲۶۵ رأی الکترال را به دست آورده است.

ترامپ نیز تاکنون در ایالات، مونتانا، آِداهو، یوتا، اوهایو، تگزاس، فلوریدا، ویومینگ، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، نبراسکا، کانزاس، اوکلاهاما، لوئیزیانا، آرکانزاس، میزوری، آیووا، میسیسیپی، تنسی، کنتاکی، ایندیانا، ویزجینیای غربی، آلاباما و کارولینای جنوبی پیروز شده و ۲۱۴ رأی الکترال به دست آورده است.

در زیر وضعیت هر کاندیدا در ایالات مختلف را می‌بینید.

کد خبر 453605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • پرهام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    3 1
    خدا لعنتش کنه ترامپ خون آشام. موقعی که اومد دلار 3هزار تومن بود الان 30هزار شده. همه چی ده برابر شده. اینهمه کشور عزیزمون ایران رو تحریم شدید کرد. چقدر آدم بیگناه بر اثر کمبود دارو و فقر جونشون رو از دست دادند. حتی این ترامپ مرتیکه سردار عزیزمان سلیمانی رو شهید کرد. هر چند شاید فرقی به حالمون نکنه بایدن رئیس جمهور آمریکا میشه اما خیلی خوشحالم که ترامپ داره گورشو گم میکنه. خداوند بزرگ جای حق نشسته حتی خیلی از مردم آمریکا هم از دست ترامپ خون آشام به ستوه اومده بودند
    • سعید IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 1
      در جواب شما دوستم فقط میگم سگ زرد برادر شغاله
    • حمید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      2 0
      ما همچنان با آمریکا مذاکره نمی کنیم ما کاخ سفید را حسینیه میکنیم