دو هزار قبر دوطبقه در آرامستان اسدآباد احداث می‌شود

شهردار شهر اسدآباد از آغاز طرح احداث و ساخت قبور طبقاتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد دو هزار قبر دوطبقه آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با تأکید بر اینکه به علت رشد جمعیت شهری توسعه آرامستان شهر اسدآباد ضروری است، اظهار کرد: به علت کمبود زمین در محدوده شهری، هزینه بالای تملک برای ساخت آرامستان جدید و همچنین استقبال شهروندان برای خرید قبر در کنار بستگان خود، ساخت پروژه قبور طبقاتی در دست اجرا قرار دارد و کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد دو هزار قبر دوطبقه آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه محوطه سازی شهدای گمنام و پیاده راه سلامت به عنوان شاخص ترین پروژه‌های شهرداری در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد، افزود: در رابطه با پارک‌های محله در شهر اسدآباد اقدامات اولیه پارک ابوریحان به عنوان نخستین پارک محله‌ای و نیز پارک شهید خزایی انجام شده که این دو طرح نیز در دهه فجر قابل بهره برداری و افتتاح هستند.

شهردار اسدآباد همچنین با اشاره به ساخت و احداث پردیس سینمایی امید در اسدآباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی استان مطرح کرد: برای ساخت و احداث این طرح با محوریت و مالکیت شهرداری به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۷۵۰ میلیون تومان این اعتبار از طریق کمک بلاعوض سازمان سینمایی کشور در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و شهرداری برای ساخت این پروژه یک برهه زمانی شش ماهه فرصت دارد.

فعله گری با بیان اینکه بخشی از اقدامات شهرداری شهر اسدآباد برون سپاری شده و این امر را ادامه خواهیم داد، یادآور شد: برون سپاری اقدامات شهرداری از نقش مؤثری در چابک سازی شهرداری و دریافت خدمات بیشتر خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 453180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.