فردوسی پور کتاب جدیدش را با یک اصفهانی رونمایی می‌کند + جزئیات

پس از اینکه عادل فردوسی پور با ترجمه دو کتاب رولف دوبلی، با فروش و استقبال خیره کننده مردم مواجه شد، حالا هم کار کامل کردن سومین کتاب از آثار رولف دوبلی توسط این تهیه کننده و دوستانش به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور در کنار انجام کارهای رسانه‌ای خود، به همراه چند تن از دوستانش که در برنامه نود و فوتبال ۱۲۰ همراه او هستند، چندین کتاب ترجمه کرد که فروش خوبی هم داشت.

دو کتاب با نام "هنر شفاف اندیشیدن" و هنر خوب زندگی کردن" از آثار رولف دوبلی. عادل زمان‌هایی که سرش خلوت باشد هرگز بیکار نمی‌نشیند.

به جز این دو کتاب، فردوسی پور یک کتاب دیگر به نام "فوتبال علیه دشمن" که اثر سایمون کوپر است را هم در کارنامه ترجمه خود دارد.

زمانی که آن سه کتاب برای فروش به بازار آمد با استقبال خیره کننده مردم و طرفداران عادل فردوسی‌پور همراه شد. با وجود اینکه فوتبال اروپا جریان دارد اما فوتبال ۱۲۰ بنا به دلایل نامعلومی تعطیل است. عادل هم فرصت را مغتنم شمرد در این مدت چند ماهه، شروع به ترجمه کتابی دیگر از رولف دوبلی کرد و حالا همه‌ کارهای این کتاب به پایان رسیده است.

کتاب تازه‌ رولف دوبلی با خرید کپی‌رایت و حق انتشار این اثر به زبان فارسی با ترجمه‌ عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز قرار است از سوی نشرچشمه منتشر شود.

"پیگیر اخبار نباشید" کتاب جدید فردوسی پور

دوبلی در کتاب «پیگیر اخبار نباشید» فلسفه‌ این کار را با جزییات شرح می‌دهد. این کتاب درواقع مانیفست دوبلی درباره‌ خطرات مهلک و صدمه‌ عمیقی است که دنبال کردن اخبار به صورت عادت روزانه می‌تواند در پی داشته باشد. دوبلی در این کتاب تأثیر مخرب اخبار بر سلامت فکر و قدرت تمرکز افراد را نشان می‌دهد و درباره این بحث می‌کند که این کار چگونه در بدن همچون یک سم عمل می‌کند و افراد را از مسیر اصلی‌شان منحرف می‌کند.

نویسنده‌ «هنر شفاف اندیشیدن» در این کتاب به شما راه و رسم یک زندگی بی‌دغدغه را بدون دنبال کردن اخبار پرتنش روزانه می‌آموزد؛ یک زندگی با اضطراب و تنش کمتر و امید و منفعت بیشتر.

در جهان امروز که تفرقه، تحریم، محدودیت و تنش بر زندگی انسان سایه انداخته است این کتاب صدایی است برای دعوت به آرامش و خردورزی بیشتر.

رونمایی از این کتاب در لایو ایستاگرامی همراه با سروش صحت

حالا طبق خبرهایی که به خبرنگار ایمنا رسیده است، عادل فردوسی پور قرار است فردا ساعت ۲۰ بدلیل شرایط کرونایی، از این کتاب جدید در یک گفتگوی لایو اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرام کتابفروشی نشر چشمه با حضور سروش صحت تهیه کننده و کارگردان مطرح کشورمان که اصالتاً اصفهانی است، رونمایی کند.

چیزی که مشخص است این است که با ورود این اثر جدید با ترجمه عادل فردوسی پور، این کتاب هم مثل سه کتاب قبل با فروش و استقبال بی نظیر مردم مواجه خواهد شد، چرا که توسط شخص محبوب مردم ترجمه شده است. ضمن اینکه برای آن‌هایی که اهل مطالعه هستند تجربه خواندن دو کتاب قبلی رولف دوبلی که اثرات فوق‌العاده ای در زندگی دارد و باعث بهتر شدن روند زندگی می‌شود، ثابت کرده است که قطعاً کتاب جدید هم شایسته خریدن و خوانده شدن است.

کد خبر 452927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.