دوربین‌های هوشمند بلومرز چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین‌های Blurams به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد خود مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین‌های امنیتی تحت شبکه نقش مهمی در سیستم‌های نظارتی دارد و در مکان‌های عمومی، جاده‌ها و سازمان‌های خاص به کار می‌رود. بلومرز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات نظارتی است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، مجموعه قابلیت‌های Smart AL را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی تعدادی از دوربین‌های تحت شبکه این شرکت می‌پردازیم:

دوربین تحت شبکه Blurams Snowman

دوربین Snowman یکی از قدرتمندترین دوربین‌های تحت شبکه شرکت بلومرز محسوب می‌شود که ابعاد آن ۸۸*۸۸*۱۵۷ میلی متر و وزن آن نیز ۲۱۸ گرم است. این دوربین را می‌توان روی سطوح افقی یا به صورت افقی و چسبیده به سقف استفاده کرد. این دوربین می‌تواند به اندازه ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد. حسگر دو مگاپیکسلی دوربین تحت شبکه Blurams Snowman، امکان ضبط ویدئوهای 1080p با نرخ ۱۵ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین ترکیب میکروفون و اسپیکر روی دوربین Snowman، امکان برقراری مکالمه دو طرفه و پخش آژیر را در زمان مشخص فراهم می‌کند. این محصول به فناوری تشخیص چهره، صدا و حرکت مجهز شده است. دوربین Snowman به منظور دریافت دستورهای صوتی، با دستیارهای صوتی الکسا آمازون و گوگل اسیستنت سازگار است. از آنجایی که این دوربین از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند قابلیت ضبط ویدئو با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

دوربین تحت شبکه Home Pro

دوربین Home Pro دارای ابعاد کوچک و وزن سبک است، به طوری که به راحتی داخل دکوراسیون منزل قرار می‌گیرد. پایه این دوربین امکان چرخش آن را در تمام جهات فراهم می‌کند. حسگر دو مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار عریض ۱۳۱ درجه‌ای امکان فیلمبرداری 1080p با فرمت H.264+ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت مکالمه دو طرفه نیز با استفاده از این محصول امکانپذیر است. دیگر ویژگی‌های قابل توجه دوربین Home Pro شامل تشخیص چهره، سازگاری با دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت، ذخیره‌سازی ویدئوها روی کارت حافظه microSD و امکان اتصال به آیفون تصویری می‌شود. علاوه بر این حالت دید در شب این دوربین به کمک ۶ ماژول ۸۵۰ نانومتری IR LED از فاصله پنج تا هفت متری در دسترس است.

دوربین تحت شبکه Blurams Dome pro

دوربین Dome Pro با ابعاد ۸۸*۸۸*۱۶۶ میلی متری و وزن ۲۳۶ گرم دارای یک پایه چرخان است. حسگر دو مگاپیکسی این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p و فرمت فشرده H.264+ را برای کاربران فراهم می‌کند. ویژگی‌های سخت افزاری این محصول شامل امکان برقراری مکالمه دو طرفه، تشخیص صدا و ضبط ویدئو روی کارت microSD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این مدل دوربین در مدت ۰.۱۷ ثانیه می‌تواند چهره افراد را تشخیص دهد. در این صورت می‌توان به سرعت از ورود افراد ناشناس به داخل منزل یا اتاق نوزاد مطلع شد. دوربین Dome Pro از دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. به منظور استفاده از بعضی ویژگی‌های این دوربین افراد باید در سرویس اشتراکی بلومرز عضو شوند.

دوربین تحت شبکه Home Lite

دوربین Home Lite یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات بلومرز شناخته شده است. این دوربین تنها ۱۰۱ گرم وزن دارد و به قابلیت چرخش دستی پایه به اندازه ۳۶۰ درجه مجهز است. ابعاد کوچک این محصول باعث شده است تا بتوان آن را در هر حالتی روی میز، دیوار یا سقف استفاده کرد. حسگر یک مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۱ درجه‌ای این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 720p با نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه ضبط کند. قابلیت دید در شب آن از طریق دو ماژول ۸۵۰ نانومتری IR LED امکانپذیر شده است. این مدل دوربین قابلیت تشخیص چهره ندارد، اما قابل توجه‌ترین ویژگی‌های آن امکان برقرای مکالمه دو طرفه و پشتیبانی از دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت است.

کد خبر 452817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.