دادستان کل کشور: مصوبات قرارگاه ستاد ملی کرونا باید ضمانت اجرایی داشته باشد

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا باید ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت: مصوبات در صورت نداشتن ضمانت اجرایی، ابتر و بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

به گزارش ایمنا حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این قرارگاه افزود: برای مصوبات قرارگاه متناسب با موضوع باید ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود و اگر این مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشد و مطابق قانون با آن اعمال شود، قوه قضاییه هم خود را موظف به اجرا می‌کند و خود را ضامن اجرای آن می‌داند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم هم به‌شکل جدی پای کار بیایند تا ریشه این بیماری کنده شود.

منتظری درباره حمایت قوه قضاییه از برخورد ناجا با اراذل و اوباش گفت: قطعاً چنین است مساله برخورد با اوباش از سیاست‌ها است و با این پدیده‌ای که امنیت را هدف قرار داده و عده‌ای می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند، باید مقابله کرد.

وی اضافه کرد: از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه‌ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود

دادستان کل کشور درباره اوباش گردانی اخیر ناجا در مشیریه تهران، اظهار کرد: «تشهیر» از دغدغه‌های مجازات است و البته این کار نیاز به اجازه دستگاه قضایی دارد و باید در چارچوب قانون باشد؛ اگر چنین باشد قطعاً قوه قضاییه موافقت می‌کند. البته در این موارد نقصان قانون هم داریم.

‌منبع: ایرنا

کد خبر 452787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.