قتل پسر ۱۲ ساله توسط مادر شیشه‌ای

غرق شدگی کودک جهرمی در باغ، دستگیری پیرمرد همسرکش در فیروزکوه، پیدا شدن جسد پزشک برزویه در کوه یافته خرم آباد، خودسوزی جوان رودباری، دستگیری گنده لات بندرعباس، تصادف کامیون با پراید در جاده قدیم قم به تهران و قتل پسر ۱۲ ساله توسط مادر شیشه‌ای را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئول روابط عمومی اورژانس شهرستان جهرم، اظهار کرد: در پی اطلاع اورژانس مبنی بر غرق‌شدگی کودکی سه ساله در یکی از باغ‌های روستای " تادوان" خفر سریعاً پرسنل پایگاه تادوان به محل حادثه اعزام شدند.

علی رحمانیان افزود: عملیات احیای قلبی ریوی روی کودک انجام شد، ولی کودک جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: غرق‌شدگی یکی از علل مرگ‌ومیر غیرعمدی است که به‌راحتی پیشگیری می‌شود، علی‌رغم هشدارهایی که در این زمینه داده می‌شود افراد به این موضوع بی‌تفاوت هستند. والدین باید مراقب فرزندان خود باشند تا چنین حوادث ناگواری رخ ندهد.

دستگیری پیرمرد همسرکش در فیروزکوه

فرمانده انتظامی فیروزکوه از دستگیری پیرمرد ۷۳ ساله همسرکش در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل جسد را به طور حرفه‌ای در حصار دو دیوار مجزا پنهان کرده بود.

وی افزود: یک مرد ۷۳ ساله به یکی از کلانتری‌های فیروزکوه مراجعه کرد و درباره خروج همسرش از منزل و مفقود شدن وی پرونده‌ای تشکیل شد.

وی ادامه داد: تحقیقات حرفه‌ای پلیس نشان داد، که مراجعه نکردن به منزل و مفقود شدن فرد مد نظر صحیح نیست و احتمالاً وی توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است. پس از هماهنگی قضائی، پلیس از منزل مقتول بازرسی کرد و سرانجام جسد مقتول که در قسمتی از منزل خود به صورت حرفه‌ای بین حصار دو دیوار مجزا پنهان شده بود کشف شد. قاتل ۷۳ ساله که چاره‌ای جز اعتراف نداشت لب به سخن گشود و علت قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و پرده از جنایتی هولناک برداشت.

جسد پزشک برزویه در "کوه یافته" خرم آباد پیدا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جسد دکتر برزویه توسط یکی از اعضای باشگاه کوهنوردی کوچ پس از ۴ ماه در مسیر " گلاکه" در "کوه یافته" خرم آباد پیدا شد.

صارم رضایی افزود: پس از اعلام به هلال احمر تیم واکنش سریع جمعیت به منطقه اعزام شدند که با توجه به تاریکی هوا و دستور دادستان مبنی بر انتقال نیافتن جسد به دلیل بررسی‌های لازم و رعایت مراحل قانونی عملیات انتقال جسد به فردا موکول شد. با توجه به مفقود شدن دکتر برزویه و عملیات جست‌وجوی ناموفق علی‌رغم چندین روز گشت زنی، نیروهای امداد و نجات استان با خانواده ایشان جهت شناسایی تماس گرفته شد تا در منطقه حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده برزویه با توجه به برخی علائم و مشخصات از جمله کفش و لباس نامبرده را شناسایی کردند.

دکتر برزویه یکی از پزشکان خوشنام و از کوهنوردان پیشکسوت استان لرستان بود که در اوایل فصل تابستان به قصد کوهنوردی از منزل خارج شد و تا کنون کسی از آن اطلاعی در دست نداشت که جسد وی پس از چهار ماه پیدا شد.

جوان ۳۲ ساله رودباری خود را به آتش کشید

جوانی به دلیل مشکلات مربوط به اشتغال خودسوزی کرده است. رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار در این زمینه گفت: این جوان اهل روستای گنجه، رو به روی شرکت معدن " شباب" در نزدیکی روستای گنجه خودسوزی کرد.

محمد حیدری افزود: بنا بر ادعای مدیران شرکت " شباب"، این فرد به صورت روزمزد تا هشت ماه پیش در قسمت ساختمانی فعالیت موقت داشت و با اتمام کار نیز همکاری وی با این شرکت قطع شد و تا قبل از خودسوزی هیچ شکایتی از سوی وی به اداره کار داده نشده بود.

وی ادامه داد: این جوان رودباری دچار سوختگی شدید شده و اکنون در بیمارستان بستری و مراحل درمان برای وی در حال انجام است.

گنده‌لات بندرعباس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح در شهرستان پارسیان خبر داد.

مهرداد مشوق گفت: در پی دریافت یک فقره گزارش مردمی مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی با سلاح غیرمجاز در یکی از خیابان‌های شهرستان پارسیان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات و یگان امداد این شهرستان با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشاهده کردند فردی با یک قبضه کلت کمری به علت اختلافات مالی به در مغازه برادرش مراجعه کرده و اقدام به شلیک یک تیر به سمت مغازه وی کرده است که با توجه به حساسیت موضوع و بیم تکرار مساله با اشرافیت اطلاعاتی سریعاً محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه متهم نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران متهم را در مخفیگاهش دعوت به آرامش کرده که بدون توجه به تذکرات پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین کرده و با تهدید مأموران و شلیک تیر قصد فرار از محاصره را داشته است که در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری به همراه هفت تیر جنگی و سه عدد پوکه و یک تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

وی توضیح داد: شرور مسلح دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

تصادف کامیون با پراید در جاده قدیم قم به تهران

رئیس روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم، اظهار کرد: بر اثر شدت برخورد کامیون با یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده قدیم قم به تهران دو تن کشته شدند و یک تن مصدوم شد و دو سرنشین خودروی پراید که هر دو خانم بودند در دم جان باختند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل حادثه اعزام شدند و در این حادثه راننده کامیون دچار جراحت شد که با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از دریافت اقدامات درمانی لازم به بیمارستان منتقل شد و علت حادثه در دست بررسی است.

قتل پسر ۱۲ ساله توسط مادر شیشه‌ای در تهران

یک خانم ۳۲ ساله معتادی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت، به دلایلی که هنوز روشن نشده است در یک خرابه ضرباتی را با آجر به سر پسر بچه ۱۲ ساله خود وارد می‌کند که بر اثر شدت جراحت پسر بچه جان خود را از دست می‌دهد.

بعد از این اتفاق مادر اقدام به خودکشی می‌کند افرادی که در آن محل رفت و آمد داشتند با دیدن پیکر بی‌جان این مادر و فرزند اورژانس و پلیس را مطلع می‌کنند که عوامل اورژانس مرگ پسر بچه را تأیید می‌کنند و پیکر نیمه جان مادر را به بیمارستان منتقل می‌کنند و بر اساس اعلام عوامل اورژانس مادر در کما است و در بیمارستان بستری است و شایعاتی درباره علت این جنایت دست به دست شد که هیچ‌یک از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

کد خبر 452697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.