مجمع خیرین شهرساز در گلپایگان تشکیل می‌شود

شهردار گلپایگان گفت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز در گلپایگان تشکیل می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تشکیل مجمع خیرین «شهر ساز و فرهنگ‌ساز» در گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ساماندهی و بالا بردن مشارکت مردم در فعالیت‌های داوطلبانه و بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین در گسترش امور شهرسازی و فرهنگ‌سازی شهر گلپایگان به استناد مشروعیت قانونی جمعیت‌ها و انجمن‌ها در راستای سیاست‌های کلی نظام در شهر گلپایگان مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ‌ساز راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: مجمع خیرین «شهرساز و فرهنگ‌ساز» با محوریت مردم علاوه بر توسعه جامعه مدنی می‌تواند خدمات قابل توجهی در راستای ارتقای فرهنگ جامعه ارائه دهد.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: مجمع خیرین شهرساز با مشارکت در اجرای زیرساخت‌های شهری و پروژه‌های عمرانی مانند ساخت بوستان‌ها، احداث پل‌های هوایی عابر پیاده، ساخت سالن‌های ورزشی توپی و غیرتوپی، احداث مساجد در تسهیل ارائه خدمات به شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

شکرزاده گفت: مجمع خیرین فرهنگ‌ساز به احیای فرهنگ و سنت‌های گذشته شهر و رفتارهای پسندیده و ترویج رعایت حقوق شهروندان با توجه به سابقه فرهنگی و مذهبی شهر گلپایگان می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز گلپایگان به تصویب شورای شهر رسید و در مرحله ثبت نهایی قرار دارد تا در قالب حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی و خیران تشکیل شود.

کد خبر 452583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.