سوختن جنازه در آمبولانس در محور اردکان به نائین

سوختن جنازه در آمبولانس در جاده کرمان، دستگیری باند چهار نفره مواد مخدر در زنجان، بازداشت فروشندگان داروی تقلبی کرونا در تهران، کشف ۵۰ فقره سرقت منازل میلیاردی در تهران و آتش‌سوزی در بازار رشت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتش گرفتن آمبولانس ویژه حمل جنازه در جاده اردکان به نائین منجر به مصدوم شدن راننده و سوختن جسد شد و رئیس جمعیت هلال‌احمر اردکان در این زمینه گفت: در ۷۰ کیلومتری محور اردکان به نائین این حادثه رخ داد و با اعلام موضوع عوامل هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده سیدنورالدین به محل رفته و جنازه سوخته را از داخل خودرو رهاسازی و خارج کردند راننده نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

جواد کمال آبادی خاطرنشان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی از علت حادثه گزارش نشده است، اما با توجه به اظهارات همراهان فرد فوت شده جسد متعلق به فردی از اهالی کرمان بوده که برای مداوای بیماری در تهران بستری بوده و بعد از مرگ قرار بود به کرمان منتقل و دفن شود که در مسیر تهران به کرمان در ورودی شهرستان اردکان، خودرو حامل جسد دچار حریق شد.

دستگیری باند ۴ نفره مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل فعالیت دقیق این باند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده اعضای چهار نفره باند را دستگیر کنند.

وی افزود: مأموران از مخفیگاه این باند ۲۰ کیلوگرم تریاک، ۱۵ کیلو " گراس" و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند، بعد از دستگیری متهمان یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازداشت فروشندگان داروی تقلبی کرونا در تهران

رئیس پلیس فتا تهران گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهارکرد، چند روز قبل با توجه به ابتلای پدرم به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی وی برای خرید داروهای موردنیاز درمان پدرم در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شدم که این فرد اعلام کرده بود، داروی درمان کرونا را دارد و تعداد سه واکسن درمانی کرونا به قیمت هر کدام ۱۷۰ میلیون ریال در مجموع به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال به حساب وی واریز کردم، اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام و گفت در صورت استفاده می‌توانست منجر به مرگ پدرم شود.

داوود معظمی گودرزی تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را به عنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه متهم مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل، تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد، مدتی است از زندان آزاد شده و با توجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانش که در داروخانه کار می‌کند با راه‌اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و داروهای تقلبی را به عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می‌فروخته و داروها را دوستش تهیه می‌کرده و وی از محتویات داخل داروها و آمپول‌ها بی‌اطلاع بودم.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: کشف جزئیات پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی است.

کشف ۵۰ فقره سرقت از منازل میلیاردی تهران

یک مقام ارشد انتظامی گفت: چندین فقره سرقت منزل مشابه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و بررسی اولیه نشان از این داشت، سارق یا سارقان در ساعات اولیه شب یا بامداد با تخریب قفل درب ورودی وارد منازل مال باختگان شده و اموال با ارزش آن‌ها را از قبیل طلا و وجه نقد را سرقت کرده‌اند.

علی کنجوریان با اشاره به اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت منزل و دایره اطلاعات جنایی پایگاه ششم قرار گرفت، ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که سارقان پس از تخریب درب ورودی حتی آیفون‌های تصویری که دارای حافظه ضبط تصویر بوده را نیز سرقت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیایی محل سرقت آغاز و به دست آمد سارقان در اکیپ‌های سه و چهار نفره با استفاده از ماسک با خودروی پژو ۲۰۷ و موتورسیکلت در محل‌های سرقت حاضر شده‌اند و در ادامه تحقیقات پلیسی شماره پلاک انتظامی خودروی سارقان شناسایی شد، با بررسی‌های پلیسی مشخص شد که پلاک انتظامی خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان مشخص شد باندی شش نفره از سارقان حرفه‌ای به سرکردگی یک تبعه افغانستانی سرقت‌های متعدد منازل را مرتکب شده‌اند، افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه سارقان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد سارقان دارای مخفیگاه‌های متعددی در نقاط مختلف تهران بودند که پس از سرقت به مخفیگاه خود مراجعه و اموال سرقتی را تقسیم می‌کنند.

وی توضیح داد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از محل‌های تردد سارقان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه جدیدی از سارقان که یک بوتیک لباس فروشی در فرحزاد بود شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در دو عملیات مستقل پنج نفر از اعضای باند را دستگیر کنند.

کنجوریان با اشاره به اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند، تصریح کرد: سعادت آباد، شهران، پونک، خانی‌آباد، بریانک، قزوین، آذری، بلورسازی، منیریه و ابوذر محل‌هایی است که سرقت در آن‌ها انجام شده و تا کنون ۲۱ مال باخته شناسایی شدند.

آتش‌سوزی در بازار رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: حادثه آتش سوزی در بازار رشت یک مصدومیت به جای گذاشت
شهرام مؤمنی با اشاره به اعزام هفت آتش‌نشان به محل حادثه، تصریح کرد: در پی اعلام حادثه آتش سوزی آتش نشانان همراه دو دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بازار رشت، راسته ماهی فروشان، پاساژ آرسن اعزام شدند.

وی با توضیح در خصوص علت حادثه در مرغ فروشی، افزود: انفجار خفیف ناشی از نشت گاز ۱۱ کیلویی متصل به اجاق گاز تک شعله بوده و با توجه به وجود اجسام قابل اشتعال آتش سوزی رخ داده است، حضور آتش نشانان مستقر در ایستگاه بازار مانع از گسترش و پیشروی آتش شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت به مصدومیت مالک ۵۵ ساله و سوختگی از ناحیه دست، صورت و گردن وی اشاره کرد و گفت: مصدوم جهت انجام مراحل درمان به عوامل اورژانس سپرده شد، این آتش سوزی گسترشی نداشت و با اقدام سریع آتش نشانان از پیشروی آن جلوگیری شد.

کد خبر 452402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.