ساخت دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در اصفهان لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری فردی که اقدام به ساخت دستگاه‌های حفاری غیرمجاز برای حفر چاه‌های بدون مجوز آب می‌کرد خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان "اصفهان" با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مطلع شدند فردی در زمینه ساخت دستگاه‌های حفاری غیرمجاز فعالیت می‌کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع برای بازرسی منزل و کارگاه فرد مورد نظر هماهنگی‌های لازم شد و دو گروه از مأموران همزمان از محل‌های مذکور بازرسی کردند.

سرهنگ هاشمی‌فر ادامه داد: در بازرسی‌ها سه دستگاه حفاری کامل و سالم غیرمجاز که روی یک خودروی شورلت قدیمی فاقد پلاک سوار شده بود و مقداری آلات و ادوات ساخت دستگاه حفاری شامل دو مته حفاری، ۴ دکل، ۴ حلقه سیم بکسل زخیم، ۳ دینام بزرگ، ۴ حلقه سیم بکسل باریک، یک دینام کوچک، یک موتور خودرو مستعمل و یک حلقه کابل کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد برای حفر چاه‌های غیر مجاز آب و شکار حیوانات اقدام به ساخت و استفاده از این دستگاه‌ها می‌کرده، اظهار کرد: ارزش دستگاه‌ها و آلات و ادوات کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت و تعامل مردمی است که امید است مردم عزیز با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 452254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.