توقف در حاشیه تفرجگاه‌ها اکیداً ممنوع است/پلیس تمایلی به اعمال جریمه رانندگی ندارد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، توقف وسایل نقلیه در حاشیه تفرجگاه‌هایی مانند "ناژوان"، "صفه" و دیگر تفرجگاه‌ها و بزرگراه‌های اصفهان اکیداً ممنوع است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و این موضوع که شهر اصفهان جز مناطق قرمز است ورود به تفرجگاه‌هایی مانند صفه، ناژوان و دیگر تفرجگاه‌ها اکیداً ممنوع شده است.

وی افزود: اخیراً مشاهده شده تعداد زیادی وسایل نقلیه در اطراف این تفرجگاه‌ها یا کنار بزرگراه‌ها توقف می‌کنند که این موضوع خطرآفرین و حادثه‌ساز است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس علیرغم اینکه امکانات و تجهیزات کامل برای جریمه رانندگان متخلف را دارد ولی تمایلی به اعمال جریمه رانندگی ندارد و تا حد امکان از برخورد قاطع و قانونی خودداری می‌کند.

رئیس پلیس راهور اصفهان از شهروندان خواست، از ورود به تفرجگاه‌ها و توقف در حاشیه بزرگراه‌ها که بسیار خطرآفرین است خودداری کنند، از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند، تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند تا زنجیره شیوع این بیماری قطع شود و پلیس را مجبور به اعمال جریمه و برخورد قاطع نکنند.

کد خبر 452204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.