قتل مرد بروجنی با چاقوی آشپزخانه در خیابان

به خطر افتادن جان پسر بچه اهوازی با خوردن شربت ترک اعتیاد، کشف جسد دو پسر نوجوان در یکی از آبگیرهای بندرعباس، کلاهبرداری میلیاردی با راه‌اندازی صندوق وام خانگی، خودکشی زن اهوازی در رودخانه کارون، تصادف مرگبار کامیون در سراوان و قتل مرد بروجنی با چاقوی آشپزخانه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، گفت: در پی اعلام نیاز کمک به یک پسر بچه ۱۲ ساله به سامانه ۱۱۵ امدادگران اورژانس به محل مأموریت اعزام شدند.

فرهنگ کره‌بندی افزود: امدادگران پس از رسیدن به محل مشاهده کردند پسر بچه‌ای ۱۲ ساله فاقد علائم حیاتی بوده و خانواده وی آشفته و نگران بودند که سریعاً طبق شرح حال‌گیری اقدامات احیا قلبی ریوی انجام شد و سپس به بیمارستان گلستان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در حین انتقال به بیمارستان در آمبولانس عملیات احیا نیز در حال انجام بود، ادامه داد: بنا بر گفته همراهان این فرد به اشتباه شربت ترک اعتیاد را نوشیده سپس دچار کاهش هوشیاری و ایست قلبی و تنفسی شده بود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اضافه کرد: با تلاش امدادگران اورژانس و کادر درمانی بیمارستان گلستان اهواز این پسر بچه ۱۲ ساله نجات پیدا کرد و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

کشف جسد دو پسر نوجوان در یکی از آبگیرهای بندرعباس

یک مقام ارشد انتظامی گفت: جسد دو کودک ۱۴ و ۱۲ ساله در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی بندرعباس در محدوده دوراهی "ایسنی" کشف شد.

وی ادامه داد: این دو کودک به نام‌های حسین و علی اکبر متولد ۸۷ و ۸۵ اهل محله شیر اول بندرعباس بوده‌اند که بیش از ۱۰ روز پیش حوالی صبح از منزل خارج شده و دیگر مراجعت نکردند تا اینکه پیکر بی جان آن‌ها از سوی اهالی محله دوراهی "ای سینی" پیدا شده و پس از اطلاع به آتش‌نشانی و نیروی انتظامی از آبگیر خارج و به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است، منطقه‌ای که جسد کودکان در آن پیدا شده، منطقه‌ای نسبتاً صعب‌العبور است و نوع آبی که در آن یافت شده‌اند نیز آب پاک و زلالی که انگیزه شنا کردن در افراد ایجاد کند، نیست و موضوع مرگ این دو نوجوان در حال بررسی است.

کلاهبرداری میلیاردی با راه‌اندازی صندوق وام خانگی

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از دستگیری زنی به جرم ۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از طریق راه‌اندازی صندوق وام خانگی خبر داد.

رضا پاپی اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و طی گزارش‌های متعددی عنوان داشتند زنی به هویت معلوم با تأسیس صندوق وام خانگی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از آنان در قبال دریافت وام اخذ کرده و سپس پس از مدتی متواری شده است.

وی افزود: مأموران آگاهی بندر ماهشهر با هماهنگی مقام قضائی و انجام تلاش‌های شبانه روزی همراه با کار اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و طی عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد و با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.

خودکشی زن ۴۵ ساله اهوازی در رودخانه کارون

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: زنی ۴۵ ساله که به قصد خودکشی خود را از ضلع غربی پل طبیعت به داخل رودخانه کارون انداخته بود توسط غواصان سازمان آتش نشانی اهواز نجات داده شد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اقدام به خودکشی خانم ۴۵ ساله اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق روی پل طبیعت گزارش شده بود، گفت: طبق تماس شهروندی خانم مذکور خود را به داخل رودخانه کارون انداخته بود و اکیپ ساحلی سازمان آتش نشانی اهواز سریعاً توسط قایق‌های نجات خود را به محل حادثه رساندند و غواصان سازمان این زن را از آب رودخانه خارج کرده و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

تصادف مرگبار کامیون در سراوان

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با توضیح در خصوص اطلاع‌رسانی حادثه تصادف و محبوس شدن راننده جوان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت، افزود: در حادثه تصادف کامیون حمل چوب و پراید، مرگ راننده ۲۳ ساله خودروی پراید رقم خورد و علت حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوطه است.

شهرام مؤمنی ادامه داد: سریعاً تیم نجات نسبت به خارج کردن راننده اقدام کردند و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه جهت پیشگیری از تصادفات بعدی، به پایگاه آتش‌نشانی بازگشتند.

قتل مرد بروجنی با چاقوی آشپزخانه در خیابان

مرد جوان با چاقوی آشپزخانه در یکی از خیابان‌های شهر بروجن به قتل رسید. فرمانده انتظامی بروجن در این زمینه، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش وقوع قتل مرد جوان با ضربه سلاح سرد (چاقوی آشپزخانه) در یکی از خیابان‌های شهر بروجن، مأموران پلیس مشغول تحقیق در مورد این پرونده شدند.

مسلم احمدی افزود: با بررسی‌های کارشناسی و اقدامات فنی و تخصصی پلیس در پی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های اولیه قاتل به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه را اختلاف‌های قبلی با مقتول عنوان کرده است.

کد خبر 451758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.