طرح اصلاح هندسی مسیر ورودی و خروجی محله نصرآباد کلید خورد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی مسیر ورودی خروجی محله نصرآباد خیابان میرزاطاهر غربی خبر داد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از مخاطرات و ایجاد تردد روان در مسیر ورودی محله نصرآباد میدان شهدا، طبق نظریه اداره ترافیک منطقه ۹ طرح اصلاح هندسی این مسیر در جلسات مربوطه مطرح و مصوب شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی طرح اصلاح هندسی مسیر ورودی و خروجی محله نصرآباد از ابتدای آبان ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: مبلغ پیمان این پروژه دو میلیارد و۴۳۴ میلیون ریال است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باعث رفع بسیاری از مشکلات عبور و مرور در این مسیر و ایمن‌سازی این محدوده از شهر خواهد شد.

وی از باز زنده‌سازی محور نمونه مادی لنبان و بدنه‌سازی این نهر به صورت پایلوت در خیابان میرزا طاهر خبر داد و گفت: مادی لنبان نهری جاری از رودخانه زاینده‌رود است که از خیابان میرزا طاهر گذشته و به سمت مرکز شهر ادامه دارد.

رفیعی ادامه داد: اجرای پروژه بدنه‌سازی مادی لنبان با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است و پیمانکار در حال بدنه‌سازی و زیرسازی و احیای دیواره‌های این مادی به طول ٢٥٠ متر و بازسازی پل‌های طول این نهر و پیرایش شهری در خیابان میرزا طاهر است.

وی با بیان اینکه زیبایی‌های محیطی شهر باعث افزایش آرامش در شهروندان می‌شود، افزود: عناصر طبیعی بخشی از منظر طبیعی است که در نتیجه هم‌پوشانی و تعامل میان انسان و طبیعت به وجود می‌آید.

کد خبر 451449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.