بهره‌برداری از پارکینگ امامزاده قاسم در آران و بیدگل/خیر آرانی ۲۰ هزار ماسک نذر کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: پارکینگ ضلع شرقی امامزاده قاسم (ع) به متراژ ۸ هزار متر مربع با هزینه ۸ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری در دهه وقف به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان در خصوص برنامه‌های دهه وقف در شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: به مناسبت این ایام با هدف ترویج و اجرای سنت حسنه وقف یکی از خیران این شهرستان ۲۰ هزار ماسک برای توزیع بین نیازمندان نذر کرده است.

وی افزود: تعدادی از خدام و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل در نذر خون مشارکت داشته و نسبت به نذر سلامت اقدام کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به دیدار فرماندار با کارکنان اوقاف این شهرستان، گفت: اجرای پروژه سنگفرش و ساماندهی قبور بقعه بی بی سکینه خاتون سفید شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته است که این پروژه ۱۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و با اعتبار دو میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که قرار است تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این پروژه به صورت کامل توسط خیران پرداخت شده است، افزود: همچنین پارکینگ ضلع شرقی امامزاده قاسم (ع) به متراژ هشت هزار متر مربع با هزینه هشت میلیارد ریال با مشارکت شهرداری در دهه وقف به بهره‌برداری رسید.

حافظیان ادامه عملیات فاز یک بقعه امامزاده عباس و سکینه خاتون روستای علی‌آباد را از دیگر پروژه‌های دهه وقف امسال اعلام کرد و گفت: احداث رواق ورودی بقعه و رواق شرقی آستان مقدس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری عملیات سفت کاری این پروژه به اتمام برسد.

حافظیان افزود: آئین میثاق با شهدا با حضور جمعی از مسئولان در بقعه امامزاده هادی و زینب خاتون که مدفن ۹۱ نفر از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، برگزار و آئین غبارروبی آستان نیز در این مراسم انجام شد.

کد خبر 451280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.