طرح تحول دیجیتال باید منجر به اداره هوشمند فولاد مبارکه شود

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: طرح تحول دیجیتال در نظر مدیران رده‌های بالا کمتر مورد توجه واقع می‌شود، اما رسالت ما این است که در عین پاسخ به توقعات دولت، به تحول دیجیتال نیز توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا عظیمیان امروز چهارشنبه _۳۰ مهرماه_ در افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال که به همت مجتمع فولاد مبارکه در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور با تحریم‌های بسیار شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و نگاه دولت به صنعت، این است که مایحتاج عمومی مردم با قیمت مناسب و بدون حاشیه به دستشان برسد. توقع دولت از صنعتگران نیز فراهم‌سازی آرامش بازار و تأمین محصولات مورد نیاز مردم است.

وی افزود: طرح تحول دیجیتال در نظر مدیران رده‌های بالا کمتر مورد توجه واقع می‌شود، اما رسالت ما این است که در عین پاسخ به توقعات دولت به تحول دیجیتال نیز توجه داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: ثمره کاری که امروز شروع شده شاید در زمان مدیریت ما مشاهده نشود، اما ناگزیر به شروع و فراهم‌سازی مقدمات تحول دیجیتال برای آیندگان هستیم‌.

عظیمیان افزود: سرعت رشد تحولات در دنیا به قدری زیاد است که پنج سال آینده ممکن است مانند ۵۰ سال آینده باشد بنابراین میزان تولید در آینده، مقیاسی برای برتری نیست.

وی ادامه داد: این دوره یک برنامه تزئینی نیست. ضرورت اجرای طرح تحول دیجیتال و استفاده از نسل چهارم تکنولوژی باید منجر به اداره هوشمند فولاد مبارکه شود.

نظام ترفیع در فولاد مبارکه به مهارت‌های تحول دیجیتال وابسته می‌شود

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: مدیران فولاد مبارکه باید در این دوره آموزشی به مهارت‌های لازم مسلح شوند. از مدیران و معاونان این شرکت خواهشمندم با جدیت در دوره شرکت کنند زیرا نتیجه برگزاری این دوره در مقاطع چند ماهه بررسی خواهد شد.

عظیمیان افزود: باید فولاد مبارکه را قدرتمندتر از قبل به مدیران بعدی تحویل دهیم. نظام پاداش و ترفیع فولاد مبارکه نیز به کسب مهارت‌های تحول دیجیتال گره زده خواهد شد.

کد خبر 451051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.