امروز زمان پرداختن به جهت‌گیری‌های سیاسی نیست

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: من یک اصولگرا هستم و دولت رویکردی اصلاح‌طلبانه دارد، اما باید به این نکته توجه کرد که امروز زمان مناسبی برای پرداختن به جهت‌گیری‌های سیاسی نیست.

حسین محمدصالح دارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون طرح استیضاح رئیس جمهور اظهار کرد: بنده با هرگونه طرح استیضاح یا عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور مخالف هستم؛ زیرا در شرایط فعلی کشور، چنین مباحثی باعث ایجاد تفرقه در میان مردم می‌شود.

وی افزود: وضعیت کشور به گونه‌ای نیست که بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای توجه کنیم. بهتر است روحانی در قالب طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به شبهات و سوالات نمایندگان پاسخ بدهد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ادامه داد: انقلابی بودن تندروی نیست، بلکه باید تمامی مصلحت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر گرفت؛ زیرا انقلاب به راحتی مهیا نشده که برخی در بعضی مواقع بخواهند با یک اقدام غیرعاقلانه به کل نظام آسیب بزنند.

محمدصالحی با اشاره به توئیت یکی از نمایندگان در مورد اعدام رئیس جمهور، گفت: طبق قانون نظام جمهوری اسلامی ایران، تنها دادگاه می‌توانند جرم شخص خطاکار را بررسی کند؛ بنابراین نمایندگان مجلس در جایگاهی نیستند که بخواهند حکم اعدام کسی را صادر کنند و وظیفه نماینده دفاع از مصلحت نظام و حقوق مردم است.

وی افزود: نمی‌توان مقصر تمامی مشکلات فعلی کشور را دولت دانست؛ زیرا ایران تحت تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی قدرت‌های جهان قرار گرفته و برای حفاظت از عقاید خود باید هزینه پرداخت کند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یادآور شد: من یک اصولگرا هستم و دولت رویکردی اصلاح‌طلبانه دارد، اما باید به این نکته توجه کرد که امروز زمان مناسبی برای پرداختن به جهت‌گیری‌های سیاسی نیست. کشور نیازمند اتحاد بین مجلس و دولت است و برخورد احساسی با مشکلات نتیجه‌ای جز آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

کد خبر 450987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.